مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از توقف موقت پذیرش مسافر در ایستگاه میدان حضرت ولی‌عصر (عج) خبر داد.

هادی زند مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران اعلام کرد: به دلیل آتش‌سوزی خفیف در یکی از اتاق های ایستگاه میدان حضرت ولی عصر از ساعت ۱۲ امروز تا اطلاع ثانوی مسافرگیری در سکوی خط ۶ این ایستگاه انجام نمی‌شود.

گفتنی است، عوامل فنی مترو و آتش‌نشانان در محل حضور دارند و تنها به‌علت حفظ ایمنی بیشتر مسافران و به دلیل انتشار دود، مسافرگیری در این ایستگاه انجام نمی‌شود.

اتصالی کابل دلیل آتش‌سوزی خفیف مترو میدان ولیعصر

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره جزئیات آتش سوزی در ایستگاه میدان ولی عصر (عج) گفت: ساعت ۱۲ ظهر روز ۱۴ مردادماه خبر آتش سوزی در یکی از ایستگاه‌های متروی تهران به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله نیرو‌های ۳ ایستگاه با تجهیزات کامل برای مهار این حریق به محل اعزام شدند.

ملکی افزود: مأموران آتش نشانی در ایستگاه میدان ولیعصر طبقه منفی یک با اتاقک کوچکی روبرو شدند که سیم و کابل‌های آن اتصالی کرده و دلیل اصلی این آتش سوزی است، بنابر این خدمات رسانی به شهروندان متوقف شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتش نشانان در کمترین زمان ممکن حریق را مهار کردند و در حال حاضر در حال تخلیه دود از محل حادثه هستند، خوشبختانه این حادثه مصدوم و فوتی نداشته، اما مأموران ایستگاه متروی میدان ولیعصر تا اطلاع ثانوی مسافرگیری در سکوی خط ۶ این ایستگاه متوقف کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار