نخست‌وزیران کشور‌های اتحادیه اقتصادی اوراسیا در نشستی که در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد، راهکار‌های الکترونیکی شدن کشورهایشان را برای جهانی شدن بررسی کردند.

نشست نخست وزیران کشور‌های اتحادیه اورآسیا در قزاقستانبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نخست‌وزیران کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا، راهکار‌های الکترونیکی شدن کشورهایشان را برای جهانی شدن بررسی کردند.

در نشست نخست‌وزیران کشور‌های اتحادیه اقتصادی اوراسیا که در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد، چهارده موضوع درخصوص سیستم‌های الکترونیکی شدن اداری و راه‌های دسترسی بهتر در مبادلات بررسی شد.

بررسی سیستم واحد گمرک -نقش تولید و دارا بودن کیفیت محصولات جهت صادرات بین کشور‌های عضو اتحادیه و الکترونیکی شدن نظام اداری برخی از موضوعات مطرح بود که در پایان این نشست، برای اجرایی شدن آن به امضاء اعضا رسید.

اتحادیه اقتصادی اوراسیا در سال ۲۰۱۴ با همکاری روسیه، قزاقستان و بلاروس و با حذف قوانین و تشریفات گمرکی شکل گرفت و بعد‌ها کشور‌های قرقیزستان و ارمنستان به آن پیوستند و در مدت کوتاهی نیز کشور‌های متعدد دیگری به عنوان همکار به آن جذب شدند.

جمهوری اسلامی ایران پارسال موافقت‌نامه همکاری با این اتحادیه را به امضاء رساند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آسیا ، روسیه ، اقتصاد جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار