کارشناس هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: روز شنبه در جنوب و سواحل استان رگبار و رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای با احتمال جاری شدن روان آب پیش بینی می‌شود.

علی ملاشاهی کارشناس هواشناسی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: براساس پیش بینی‌ها ونقشه‌ها؛ روز یکشنبه‌با تقویت سامانه بارشی در نواحی ساحلی، جنوب و ارتفاعات مرکزی استان رگبار و رعدوبرق، تندباد لحظه‌ای و سیلابی شدن مسیل‌ها و در شمال استان رگبار ملایم و پراکنده باران، گاهی همراه با رعدوبرق پیش بینی می‌شود. 

وی افزود: تا روز دوشنبه در نواحی ساحلی، جنوب و ارتفاعات مرکزی استان رگبار و رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی استان افزود: در این مدت وزش باد از سمت جنوب خواهد بود و علاوه بر افزایش دما در استان، روز‌های یکشنبه و دوشنبه در زاهدان و سایر نقاط مرکزی وزش باد شدید سبب گردوخاک و کاهش دید خواهد شد.

انتهای پیام/پ

بارش باران در سیستان  وبلوچستان

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
در شمال استان بارندگیها خوب نیست و باید از این فرصتها استفاده شود و بارورسازی ابر انجام شود که متاسفانه ازطرف مسوولین مربوطه استان قراردادی با مرکز بارورسازی ابرها انجام نشده با توجه به شرایط حساس سیستان و بلوچستان این همت مسوولان استان را میطلبد که پیگیر کار باشند
آخرین اخبار