رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بامداد امروز دمای هوا در شش شهر استان در سردترین لحظات به زیر صفر درجه سلسیوس رسید و یخبندان در این مناطق مانند دیروز تکرار شد.

محمود دیانتی رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت  : بامداد امروز دمای زاهدان در سردترین لحظات به منفی پنج درجه سلسیوس رسید و برای چندمین روز متوالی سردترین شهر استان شد.

وی ادامه داد: سراوان، خاش، مهرستان، هامون و زابل نیز بامداد امروز دمای زیر صفر را تجربه کردند و یخبندان در این شهر‌ها هم مانند روز گذشته تکرار شد.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امشب و فردا نیز یخبندان شبانه در برخی نواحی شمال استان ادامه دارد، افزود: توصیه می‌شود کشاورزان و گلخانه داران استان تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت را مد نظر داشته باشند.

دیانتی در ادامه از احتمال فعالیت سامانه بارشی در استان خبر داد و گفت: بر اساس خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی امروز و فردا شرایط برای افزایش ابر و رگبار پراکنده باران در نواحی جنوبی استان انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: روز‌های شنبه و یکشنبه نیز احتمال بارش باران در نواحی جنوبی و ارتفاعات مرکزی استان وجود دارد.

رئیس شبکه پایش هواشناسی استان در بخش دیگری با اشاره به وضعیت آرام در سواحل استان، گفت: تا روز شنبه هفته آینده آسمان نواحی ساحلی استان صاف تا قسمتی ابری است و دریای عمان در نزدیک سواحل استان آرام پیش بینی می‌شود.

 

انتهای پیام/ی

 

افت دما در شهرهای سیستان وبلوچستان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار