کاروان قرآنی انقلاب صبح روز سه شنبه دوم بهمن ماه از استان قم حرکت و وارد استان مرکزی شد.

کاروان قرآنی انقلاب وارد استان مرکزی شدبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، کاروان قرآنی انقلاب که از روز دوشنبه اول بهمن ماه حرکت خود را از حرم مطهر امام راحل(ره) آغاز کرده بود، صبح امروز سه شنبه دوم بهمن وارد استان مرکزی و با استقبال عالی مسئولان این استان و اسکورت نیروی انتظامی همراه بود.

اساتید، قرآنیان و اصحاب رسانه در بدو ورود به استان مرکزی با حضور در گلزار شهدای این استان با نثار شاخه گل و تلاوت قرآن توسط استاد حمیدرضا احمدی وفا قاری بین المللی قرآن به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

در ادامه محمدهادی صلح جو مدیر گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن و مجری محافل این کاروان با اشاره به حضور دو روزه کاروان در استان مرکزی در جریان سفر ۲۲ روزه، از اهتمام مسئولان استان مرکزی به قرآن و قرآنیان تقدیر کرد.

دقایقی دیگر اعضای کاروان با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک آیت الله دری نجف آبادی دیدار خواهند داشت.

دیدار با خانواده شهید مدافع حرم "سردار عبدالله خسروی" فرمانده گروه فاتحین در دفاع از حریم اهل بیت(ع)، برگزاری کرسی اذانگاهی ظهر با حضور مجید جدیدی قاری ممتاز استان در پالایشگاه اراک و پخش زنده از رادیو قرآن از دیگر برنامه های کاروان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار