توجه به فرهنگ سبب وحدت، انسجام و پیوستگی در جامعه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حمید رضا عشریه رییس اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی شهرستان ساری در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه  با موضوع برنامه ریزی برای  دهه مبارک فجر و جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی که در خانه خبرنگاران ساری برگزار شد، گفت: توجه به فرهنگ سبب وحدت، انسجام و پیوستگی در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم افزود: شمنان ایران به ویژه آمریکا از سوی کشور ما از نظر سیاسی و نظامی احساس خطر نمی‌کنند بلکه از مردمی بودن انقلاب اسلامی و ولایت مداری در هراس هستند.

عشریه با بیان اینکه در حوزه نرم افزاری خبرنگاران نقش مهمی در برگزاری جشن چهل سالی انقلاب اسلامی ایران دارند گفت: خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند که باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی را در بخش‌های مختلف  بازگو کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری با بیان اینکه ۲۳ آموزشگاه موسیقی، ۲۵ گروه تاتر نمایش در حال حاضر در ساری فعالیت می‌کنند، افزود: بیش از ۲۸ نمایشگاه هنری عکس و نقاشی نیز امسال در شهرستان برگزار و انجمن‌های ادبی، داستان، شعر، موسیقی، فلسفه و پژوهش به صورت هفتگی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ م

ضرورت توجه به فرهنگ سبب وحدت، انسجام و پیوستگی در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.