رئیس کل دادگستری مازندران از ایجاد شعب تخصصی رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان در آینده نزدیک خبر داد.

پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران در بازدید از شهرک صنعتی عباس آباد از ایجاد شعب تخصصی رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در بحث حمایت از تولید و سرمایه گذاری با هیچ فردی تعارف نداریم و از همه ظرفیت دستگاه قضایی استان در این مسیر بهره خواهیم برد.

او با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، افزود: دستگاه قضایی استان با بهره مندی از ظرفیت بالای خود، با افتخار در کنار تولیدکنندگان خواهد بود و حمایت‌های قانونی لازم را در راستای سرمایه گذاری و رفع موانع پیش روی تولید انجام خواهد داد.

پوریانی گفت: حمایت از تولیدات داخلی و رفع موانع پیش روی تولید به عنوان یکی از موضوعات مهم در سند تحول قضایی مطرح شده و مورد تاکید قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به بازدید انجام شده از شهرک صنعتی عباس آباد، افزود: مشکلاتی در این شهرک وجود دارد و مسئولان ذیربط این مشکلات را مطرح کردند که ان شاالله این موارد در قالب مصوبه، مورد پیگیری قرار گرفته و از همه ظرفیت‌ها برای رفع این مشکلات استفاده خواهد شد.

پوریانی با بیان اینکه احساس ناامنی در سرمایه گذاران باید رفع شود، گفت: با افرادی که در مسیر تولید، ناامنی اقتصادی ایجاد کنند، برخورد جدی و قاطع می‌شود که در این راستا مجازات‌های تکمیلی نیز در کنار مجازات اصلی مد نظر خواهد بود.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران افزود: مقرر شد، با حضور رئیس و دادستان حوزه قضایی عباس آباد جلساتی به صورت منظم با مسئولین شهرک صنعتی برگزار و موانع و مشکلات پیش روی تولید در این شهرک با بهره مندی از ظرفیت دستگاه قضایی مرتفع شود.

پوریانی در ادامه گفت: متاسفانه با ۳۱ نفر برای ایجاد واحد‌های تولیدی در شهرک صنعتی عباس آباد قرارداد منعقد شده و از ۱۵ سال پیش تاکنون، زمین در اختیار این افراد قرار گرفته است؛ ولی اقدامی در راستای تولید از سوی آنها انجام نشده و این مهم نیز از موضوعاتی است که باید به جد از سوی دادستان شهرستان عباس آباد و مسئولین شهرک صنعتی مورد پیگیری قرار گیرد.

او افزود: توقع داریم مدیر شهرک صنعتی عباس آباد و مسئولین شهرک صنعتی استان نسبت به مساله مذکور توجه ویژه لحاظ کنند.

پوریانی گفت: در مقابل، افرادی نیز از اهلیت سرمایه‌گذاری در استان مازندران برخوردار هستند که باید با جذب این افراد و نگاه کارشناسی دقیق، نسبت به جذب سرمایه گذار اقدام شود.

او افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و برخی مشکلات مطرح شده این شهرک در ستاد مذکور مطرح و مورد رسیدگی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

پوریانی در ادامه با اشاره به فعالیت اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان، گفت: در بحث اعطای تسهیلات اگر شرکتی واقعاً نیازمند دریافت تسهیلات بود، موضوع در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور مدیران بانک‌های استان مطرح و پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

او افزود: مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران، در قالب دستور قضایی محسوب شده و لازم الاجرا خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.