لامبورگینی در حال تکمیل کانسپت اوروس ST-X است. این کانسپت برای شرکت در مسابقه‌ای بسیار دشوار که شامل جاده‌های آسفالته و آفرود است، آماده می‌شود.

آماده‌سازی لامبورگینی اوروس ST-X برای شرکت در مسابقه‌ای بسیار دشوار +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از این که خودروی مسابقه‌ای-خیابانی SC18 معرفی شد اسکوادرا کورس، بخش طراحی خودروهای اسپورت لامبورگینی، از یک کانسپت جذاب رونمایی کرد. اساس طراحی این کانسپت، شاسی بلند اوروس است. نام این کانسپت اوروس ST-X است.

هدف ساخت این کانسپت شرکت در مسابقات خاص است. مسیر این مسابقه‌ها شامل جاده‌های آسفالته و آفرود می شود. مسیر مسابقه نشان می‌دهد که هر خودرویی نمی‌تواند در آن شرکت کند. به همین دلیل و پس از ارتقای بدنه، شکل ظاهری این خودرو با نسخه استاندارد تفاوت‌های بارزی داشته و خشن‌تر و تهاجمی‌تر به نظر می‌آید.

آماده‌سازی لامبورگینی اوروس ST-X برای شرکت در مسابقه‌ای بسیار دشوار +تصاویر

سازنده‌های ایتالیایی این خودرو از کاپوت فیبرکربنی این نسخه از اوروس خبر می‌دهند. روی این کاپوت برای جریان بهتر هوا شکاف‌هایی ایجاد شده است. به منظور تنفس بهینه موتور هم ورودی‌های هوا بزرگ‌تر از قبل هستند.

حالا کمی از تفاوت‌های ظاهری این خودرو با نسخه استاندار بگوییم. این تفاوت‌ها شامل رینگ‌های 21 اینچی، لاستیک‌های پیرلی، آینه‌های جانبی با قاب فیبرکربنی، باله کوچک در عقب خودرو و اگزوزهای شش گوشه هستند.

آماده‌سازی لامبورگینی اوروس ST-X برای شرکت در مسابقه‌ای بسیار دشوار +تصاویر

همان طور که پیش‌تر گفته شد این کراس اوور کانسپت برای پیست مسابقه طراحی شده است در نتیجه انتظار می‌رود درون آن محافظت شده باشد. کابین آن به وسیله میله‌های قطور محافظت می‌شوند. در ضمن باید گفت که این خودرو دارای سیستم اطفاء حریق و باک‌های مقاوم با استاندارد FT3 است. این امکانات برای مطابقت امنیت خودرو با استانداردهای فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) است.

آماده‌سازی لامبورگینی اوروس ST-X برای شرکت در مسابقه‌ای بسیار دشوار +تصاویر

تغییراتی که در این خودرو اعمال شده است موجب شده وزن آن 25 درصد کاهش پیدا کند. با یک محاسبه ساده می‌توان وزن حدودی اوروس ST-X را به دست آورد. وزن آن تقریبا 1650 کیلوگرم است.

پیشرانه این خودرو ظاهرا دست نخورهد باقی مانده است و لامبورگینی اوروس ST-X نیروی خود را از همان موتور 4 لیتری V8 استاندارد دریافت می‌کند. این موتور دارای 614 اسب بخار قدرت است.

 


بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر


انتهای پیام/

لامبورگینی آماده مسابقه‌ای دشوار می‌شود

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار