مشخصات کامل هوآوی P Smart لو رفت

مشخصات لو رفته کامل هوآوی P Smart و رندرهای مطبوعاتی آن نشان می‌دهد که این گوشی بر اساس Honor 10 Lite طراحی شده است.

مشخصات کامل هوآوی P Smart لو رفتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی به تازگی به یکی از غول‌های بزرگ تولید گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. این شرکت چینی پس از معرفی محصولات پرچمدار خود با اولین پردازنده 7 نانومتری خود Kirin 980، چند گوشی دیگر از جمله Honor 10 Lite را معرفی کرده است و حالا خبرها از این شرکت حاکی از این است که قصد دارد یک گوشی اقتصادی دیگر را با قیمت یک میان رده وارد بازار کند تا بتواند رقابت را به نفع خود برگرداند. گوشی اقتصادی که هوآوی در نظر دارد معرفی کند، از خانواده P است و P Smart نامیده می‌شود. هوآوی قصد دارد این گوشی هوشمند اقتصادی را تا قبل از پایان سال 2018 به صورت رسمی معرفی کند. این گوشی قرار است بر اساس Honor 10 Lite تازه معرفی شده، ساخته شود اما چند تغییر جزئی و کوچک داشته باشد.

گوشی P Smart مدل سال 2019 دارای یک پردازنده ساخت شرکت هوآوی یعنی پردازنده میان رده Kirin 710 خواهد بود. نمایشگر این گوشی اقتصادی از جنس LCD و در اندازه 6.2 اینچ است که رزولوشن آن به 1080x2340 پیکسل خواهد رسید. نسبت تصویر این نمایشگر به میزان باورنکردنی 19.9:9 می‌رسد که دارای یک بریدگی بسیار کوچک در بالای خود است. این بریدگی کوچک محل قرارگیری دوربین سلفی و دیگر سنسورهایی است که قرار است روی این گوشی به کار گرفته شوند. حافظه رم این دستگاه بسته به مدل آن حداقل 4 گیگابایت خواهد بود و حافظخ ذخیره سازی آن هم به حداکثر 64 گیگابایت می‌رسد.

با وجود این اطلاعاتی که با اطمینان کامل درفضای مجازی به اشتراک گذاشته شده‌اند، هنوز اطلاعات دوربین این دستگاه تأیید نشده‌اند. با این وجود انتظار می‌رود که دوربین این گوشی همانی باشد که برای Honor 10 Lite قرار داده شده بود. در صورت درست بودن این حدس، P Smart دارای دوربین دوگانه‌ای در پنل پشتی خود خواهد بود که سنسور اصلی آن 13 مگاپیکسل قدرت خواهد داشت و با یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی همراه خواهد شد. دوربین سلفی این گوشی هم که در ناچ بالای صفحه قرار خواهد گرفت، 24 مگاپیکسل خواهد بود.

اطلاعات فاش شده از هوآوی P Smart نشان می‌دهند که ظرفیت باتری آن 3400 میلی‌آمپر ساعت است و از طریق درگاه اتصال microUSB شارژ خواهد شد. این گوشی به صورت پیش فرض دارای اندروید 9.0 پای خواهد بود که رابط کاربری آن هم EMUI 9 است. گفته می‌شود این گوشی قرار است در دو رنگ مشکی و آبی به بازار عرضه و طی چند هفته آینده به صورت رسمی معرفی شود.

در کنار این اطلاعات لو رفته از P Smart، تصاویری از رندرهای مطبوعاتی آن هم در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است که می‌توانید آن‌ها را در ادامه از نظر بگذرانید.

مشخصات کامل هوآوی P Smart لو رفت


بیشتر بخوانید: آنر 10 لایت به صورت رسمی رونمایی شد +تصاویر


انتهای پیام/

مشخصات کامل هوآوی P Smart خبر از شباهت آن با Honor 10 Lite می‌دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار