ماجرای شکایت صاحب فراری 458 Spider از پارکینگ نیویورک

صاحب فراری 458 Spider از یکی از پارکینگ‌های نیویورک به دلیل حادثه پیش آمده برای خودرویش شکایت کرد.

تصادف فراری 458 Spider در پارکینگبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رانندگی کردن با یک فراری در منهتن، به دلیل ترافیک و محدودیت سرعت 50 مایل در ساعت (81 کیلومتر در ساعت) در این شهر، اتفاق جالبی به نظر نمی‌آید. حالا تصور کنید صاحب یک فراری هستید و آن را برای امنیت در پارکینگ بگذارید اما زمانی که به آن سر می‌زنید متوجه شوید درب سمت راست  آن صدمه دیده است.

صاحب Ferrari، مارک رزن، ماشین اسپرت خود را به یک پارکینگ در محله شلوغی به نام Tribeca در منهتن سپرده بود. زمانی که او بعد از چند ساعت به پارکینگ بازگشت متوجه آسیب جدی که به بدنه آن وارد شده بود، شد. پارکینگی که او خودرویش را در آن جا گذاشته بود، گران قیمت نیز بود. روزن گفته است که او 800 دلار در ماه برای پارک کردن خودرویش هزینه کرده و ظرف چند ماهی که خودرویش را در آن جا گذاشته بود بیش از 3000 دلار پول هزینه کرده است. راسن می‌گوید: "آن‌ها درب سمت مسافر را نابود کرده اند و آینه آن باید تعویض شود".

کارکنان پارکینگ هیچ توضیحی از آن‌چه اتفاق افتاده، ارائه نمی‌دهد. نیازی به شرلوک هولمز برای فهمیدن ماجرا نیست، زیرا ماجرا بسیار واضح است. با توجه به این واقعیت که اپراتورهای پارکینگ‌های نیویورک با وجود محدودیت‌های مکانی، می‌خواهند تا حد امکان خودروهای بسیاری را در خود جای دهند، می‌شود این اتفاق را حدس زد. احتمالا فردی که در حال جا به جا کردن خودروها بوده، اشتباه به جایی برخورد کرده باشد. این حادثه متاسفانه ممکن است برای هر وسیله نقلیه‌ای رخ دهد.

روزن علیه این پارکینگ یک شکایت 19،500 دلاری برای خسارت وارده بر 458 Spider کرده است. اگر روزن بخواهد در آینده از آسیب‌های مشابه مصون بماند باید از تاکسی برای جا به جایی در منهتن استفاده کند.


بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر


انتهای پیام/

شکایت صاحب فراری از یک پارکینگ

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار