شرکت شیائومی موفق شد با باز کردن ۵۰۰ نمایندگی به صورت یکجا، رکوردی جهانی در گینس به نام خود ثبت کند.

شیائومی یک رکورد گینس به نام خود ثبت کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که شیائومی تبدیل به یکی از تولیدکنندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان شده است. گوشی‌های این برند آنقدر قدرتمند هستند که توانایی رقابت با بسیاری از گوشی‌های دیگر را دارد. این شرکت بزرگ چینی اولین فروشگاه خود را با نام Mi Store در سال 2017 در هند افتتاح شد. شیائومی گسترش شبکه خود را به تدریج انجام داد اما آخرین اقدام این شرکت اقدامی بزرگ به حساب خواهد آمد. شعبه هند شیائومی اعلام کرد که این شرکت چینی در این کشور 500 فروشگاه خود را به صورت همزمان افتتاح کرده است و با این حرکت، صاحب رکورد جهانی گینس شده است. این رویداد عظیم در اصل، 29 اکتبر شکل گرفت اما این شرکت به مدتی زمان نیاز داشت تا همه موارد را با سازمان رکورد جهانی گینس بررسی کند و بعد آن را اعلان رسمی کند.

طی یک توئیت، شرکت شیائومی توضیح داده است که توسعه و گسترش بخشی از مدل جدید خرده فروشی این شرکت برای هند است. هند جایی است که شیائومی قصد دارد تجربه داشتن یک مغازه بزرگ را داشته باشد و بتواند این فروشگاه‌های خود را به مناطق روستایی برساند. شیائومی حتی برای سال بعد خود، هدف‌های بزرگی را در نظر گرفته است. این شرکت قصد دارد تعداد فروشگاه‌های محصولات خود را به 5 هزار برساند و بتواند بیش از 15 هزرا نفر را در این کشور استخدام کند.

شیائومی در حال حاضر، بیشترین میزان فروش را در کشور هند دارد و در بازار گوشی‌های هوشمند در هند به عنوان اولین برند شناخته می‌شود. عملکرد این کمپانی در سه ماهه سوم سال 2018 نظر منتقدان و تحلیلگران را به خود جلب کرد. این 500 فروشگاه جدید ممکن است راهی برای رسیدن به روستاییان در هند و همچنین می‌شود یک استراتژی مناسب برای گسترش شرکت شیائومی و موفقیت بیشتر آن باشد.

شیائومی یک رکورد گینس به نام خود ثبت کرد

شیائومی یک رکورد گینس به نام خود ثبت کرد


بیشتر بخوانید: وان‌پلاس یک رکورد گینس به نام خود ثبت کرد


انتهای پیام/

شیائومی رکورد افتتاح بیشترین تعداد مغازه را شکست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.