شرکت اپل درصدد است تا در سال ۲۰۱۹، گوشی‌های آیفون ارزان‌قیمت تری را روانه بازار کند.

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق گزارش‌های تحلیلگر Ming-Chi Kuo؛ که حالا برای شرکت TF International کار می‌کند؛ شرکت اپل در گوشی‌های هوشمند سال 2019 خود از فناوری آنتن جدیدی بهره خواهد ‌برد. گوشی‌های هوشمند مربوط به سری تولید سال 2018 شرکت اپل؛ یعنی iPhone XS , iPhone XS Max و iPhone XR از آنتن مبتنی بر 6 کریستال پولی‌مر مایع ( LCP ) بهره می‌برند. تحلیلگر Kuo در AppleInsider برای مشتری‌ها این‌گونه می‌نویسد: " شرکت اپل در گوشی‌های هوشمندی که در سال 2019 تولید می‌کند؛ در بخش آنتن یک جفت از LCP ها را نگه داشته و به ‌جای چهارتای دیگر از فناوری پلی‌ماید اصلاح شده MPI؛ استفاده می‌کند. در ادامه این تحلیلگر چندین علت برای این تغییر در ساختار آنتن گوشی‌های اپل را بیان می‌کند.

  یکی از دلایل این است که ساخت آنتن‌های LCP سخت بوده و این آنتن‌ها بسیار شکننده هستند. در مقابل ساخت آنتن‌های MPI بسیار آسان‌تر بوده و آنتن‌دهی بالایی دارند. اگر گفته این تحلیلگر درباره اینکه شرکت اپل قصد دارد تا 4 آنتن از 6 آنتن گوشی های iPhone سال 2019 را با آنتن های MPI جایگزین کند؛ درست باشد،  واردات آنتن‌های LCP این شرکت تا نیمه دوم سال 2019  بیش از 70 درصد کاهش خواهد ‌یافت .

 در ادامه قسمتی از گزارش تحلیلگر Kuo را مشاهده می‌کنید:

" ما پیش‌بینی می‌کنیم که آنتن‌های MPI جای آنتن‌های LCP را گرفته و تبدیل به آنتن اصلی در گوشی‌های هوشمند جدید 2019 اپل شوند. در حال حاضر از 6 آنتن LCP در گوشی های iPhone تولیدی سال 2018 ( XR , XS , XS Max ) استفاده می‌شود. ما پیش‌بینی می‌کنیم که گوشی‌های  2019 iPhone ؛ مدل‌های "6.5 OLED و "5.8 OLED و "6.1 LCD از 4 آنتن MPI و دو آنتن LCP بهره ببرند. "

  شرکت اپل برای اولین بار از آنتن‌های LCP در گوشی‌های 2017 iPhone X خود استفاده کرد. استفاده از آنتن‌های MPI توسط اپل در گوش‌های خود باعث افزایش تعداد اتصال به آنتن‌های مخابراتی تامین کننده از 2 به 5 می‌شود. با استفاده از این فناوری در گوشی‌های جدید شرکت اپل به کاربران این امکان داده می‌شود که در مواقع وجود ترافیک و یا کمبود آنتن‌دهی در یکی از تامین کننده‌‌های مخابراتی؛ با اتصال به آنتن‌های مخابراتی دیگر این کمبود را جبران کنند.


بیشتر بخوانید: گوشی گیمینگ Black Shark شیائومی در تاریخ 25 آبان عرضه می‌شود +تصویر 


انتهای پیام/

راهکار ارزان‌تر شدن آیفون‌های 2019 اپل چیست؟

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار