پس از آن که مدت‌ها از انتشار عکس‌های متعدد از نسل جدید تویوتا RAV4 می‌گذرد، بالاخره این خودرو به طور رسمی رونمایی شد و رانندگی را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بالاخره تصاویر متعددی از چهره نهایی از نسل جدید تویوتا RAV4 به طور رسمی در فضای مجازی منتشر شده است. تویوتا پیشرانه‌هایی که قصد دارد خودرو با آن وارد بازار شود را انتخاب کرده است.

تویوتا RAV4 مدل 2019 با پیشرانه‌‌ جدید معرفی شد+ تصاویر

در دومین سه ماهه سال 2019، پای نسل جدید این خودروی جذاب به بازار استرالیا باز می‌شود. شاید دلیل فروش در این کشور این باشد که استرالیا یکی از پرفروش‌ترین بازارهای این خودروی دو دیفرانسیل است. شرکت تویوتا در ادعای عجیبی درباره این خودرو می‌گوید حجم تکنولوژی به کار رفته زیر کاپوت این خودرو به قدری زیاد است که ممکن است کاپوت منفجر شود. باید دید آیا این حجم از بزرگنمایی به انتظار عموم از آن لطمه وارد می‌کند.

تویوتا RAV4 مدل 2019 با پیشرانه‌‌ جدید معرفی شد+ تصاویر

کلاس بندی تویوتا RAV4 جدید با سرلیست هیبرید آغاز می‌شود. این گزینه قبل‌تر در بازار آمریکا بود اما در استرالیا و ایران وجود نداشت. همانطور که می‌دانید رقابت تویوتا و میتسوبیشی اوتلندر PHEV بسیار جدی‌تر از قبل شده و تویوتا امید دارد در بازارهای جدید، تویوتا RAV4 هیبریدی رقیبش را پشت سر بگذارد. بعضی از ویژگی‌های این مدل، با تویوتا کمری هیبریدی یکسان است.

تویوتا RAV4 مدل 2019 با پیشرانه‌‌ جدید معرفی شد+ تصاویر

برای مثال می‌توان در قسمت جلو به پیشرانه 2.5 لیتری بنزینی مشترک با تویوتا کمری اشاره کرد. این پیشرانه که با بنزین کار می‌کند، می‌تواند 208 اسب بخار قدرت تولید کند و دارای 221 نیوتون متر گشتاور است. در ضمن این پیشرانه از سیستم انتقال قدرت چهارچرخ محرک بهره‌مند است. با این وجود میل‌لنگ یا خط اتصالی بین موتورها و چرخ‌های عقب نیست. این یعنی هیچ ارتباط فیزیکی بین موتور و محور عقب وجود ندارد. مسئولیت به حرکت در آوردن محور عقب بر عهده موتور الکتریکی گذاشته شده است. درست است که این نوع چیدمان مصرف سوخت را افزایش می‌دهد اما وزن خودرو کم و فضای قابل توجهی را در کابین آزاد می‌شود.


بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر


انتهای پیام/

محصول جدید تویوتا با پیشرانه جدید

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.