یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی در جدیدترین ارزیابی و بررسی انجمن پارک‌های علم و فناوری آسیا (ASPA) موفق به دریافت جایزه «اکسلنت پرایز» شد.

هرساله انجمن پارک‌های علم و فناوری آسیا جایزه‌ای تحت عنوان «اکسلنت پرایز» را با هدف معرفی شرکت‌های برتر توانمند و نوآور در حوزه مدیریتی، مهارتی و فناوری به شرکت‌های مورد ارزیابی اهدا می‌کند. امسال بیست وهفتمین دوره انجمن پارک‌های علمی آسیایی به میزبانی کشور مغولستان در حالی برگزار شد که ۴ شرکت از کره جنوبی، ترکیه و ایران نامزد‌های فینالیست شدند.

 در این دوره از مسابقات، جایزه گرنت پرایز به یک شرکت تولید‌کننده ایمپلنت‌های پزشکی از کشوره کره جنوبی اختصاص یافت و جایزه اکسلنت پرایز به یک شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان که در عرصه سیستم کنترل کیفی هوش مصنوعی فعالیت دارد، اختصاص یافت.

مهدی حیدری، مدیرعامل شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک تحقیقاتی، با اعلام این که صنایع فولاد عمده مشتریان این شرکت هستند، ادامه داد: این شرکت از سال گذشته موفق شده تا با جذب سرمایه، به سطح جدیدتری از فعالیت خود برسد.

وی گفت: مزیت اصلی فعالیت این شرکت، نتایج زیست محیطی محصولات است. معیار‌های ارزیابی بسیاری برای بررسی وضعیت شرکت درصا توسط ASPA وجود داشت که مهم‌ترین آنها شامل وضعیت فروش، نیروی انسانی، فناوری موجود در شرکت و تحقیق و توسعه است.

گفتنی است انجمن پارک‌های علمی آسیایی یک سازمان بین‌المللی غیردولتی است که در سال ۱۹۹۷ در ژاپن با هدف دستیابی به توسعه مشترک در زمینه‌های فناوری علمی، صنعت و اقتصاد در منطقه آسیا تأسیس شد. این سازمان غیر دولتی در تلاش است تا با گردهم آوردن سازمان‌ها، شرکت‌ها و افراد نوآوری که به توسعه صنعتی و اقتصادی در جوامع خود کمک می‌کنند، الگویی جدید برای صنعت آسیا ارائه کند و اجماع اقتصادی در آسیا ایجاد کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار