پایگاه اینترنتی الخلیج الجدید با استناد به بازنشر توئیت خالد بن سلمان در صفحه کاربری «صلاح خاشقجی» اعلام کرد سعودی‌ها صفحه او (پسر خاشقجی) را اداره می‌کنند.

الخلیج الجدید: سعودی‌ها صفحه کاربری فرزند خاشقجی را اداره می‌کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی الخلیج الجدید با انتشار تصویری نوشت... اقدام حساب کاربری "صلاح" پسر جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی در توئیتر به بازنشر توئیت خالد بن سلمان، سفیر عربستان در آمریکا در واکنش به گزارش روزنامه واشنگتن پست با استناد به نظر کارشناسان و افشاگری پیشین الخلیج الجدید در این خصوص، ثابت می‌کند این حساب کاربری توسط مقامات عربستان اداره می‌شود.

دو روز پیش یک منبع سعودی در گفتگو با الخلیج الجدید فاش کرد مقامات عربستان حساب کاربری صلاح خاشقجی را در توئیتر اداره می‌کنند.

فالورهای صلاح خاشقجی از مشاهده بازنشر توئیت خالد بن سلمان که در آن گزارش روزنامه واشنگتن پست را تکذیب کرد، غافلگیر شدند.

کارشناسان معتقدند بازنشر توئیت خالد بن سلمان نشان می دهد صلاح هیچ حساب کاربری در توئیتر ندارد و این حساب کاربری تنها از سوی مقامات عربستان اداره می‌شود و هدف آن تلاش برای تبلیغ روایت خودساخته عربستان از حادثه (قتل خاشقجی) است.

صلاح خاشقجی، پسر بزرگ خاشقجی که از چند روز پیش به مدینه رفته، از زمان ترور پدرش تنها دو بار در رسانه‌ها ظاهر شده است. یکی در زمان دیدار با پادشاه و ولیعهد عربستان و دیگری در گفتگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار