خطیب جمعه انار گفت: هم اکنون منافقین و روسیاهان وابسته به آن‌ها با مجالس امام حسین(ع) مخالفند، چون نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام منتظری خطیب جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز قیام حضرت سیدالشهدا (ع) را یک قیام کاملا سیاسی و الهی دانست وگفت:این سخن امام حسین علیه السلام که می‌فرماید قیام من برای اصلاح امت جدم پیامبر است کاملا بر الهی بودن نهضت امام حسین (ع) دلالت می‌کند.

وی گفت:مسئله عزاداری برای امام حسین(ع) در طول تاریخ سیاسی بوده، چون آن حضرت خودشان یک  اقدام حکومتی سیاسی کرده بودند.

حجت الاسلام منتظری افزود: علت این که در طول تاریخ طاغوت‌ها و مستکبران و رژیم منحوس پهلوی مانع عزاداری‌های امام حسین(ع) می‌شدند، ترس و وحشت آن‌ها از شور و حماسه حسینی بوده است.

وی در ادامه گفت:الان هم منافقین و روسیاهان وابسته به آن‌ها با این مجالس امام حسین(ع) مخالفند، چون نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب می‌شود.

امام جمعه شهرستان انار افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند این که آقایی در یک گوشه‌ای عبایش را به کول خود بکشد و بگوید به من به کار‌های کشور و نظام اسلامی که حاصل خون صد‌ها هزار شهید است کارندارم این افتخار نیست، این ننگ است.

وی گفت:هیاتی که در مسیر شهدا، اهداف مقدس اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی نباشد این هیات، هیات امام حسین(ع) نیست.

حجت الاسلام منتظری با تسلیت حادثه اتوبوس حامل جمعی از هموطنان و هم استانی‌های عزیزمان در جاده نطنز - کاشان گفت:در این حادثه تعدادی از هم استانی های عزیزمان به رحمت الهی پیوستند که دو نفر از آن‌ها از شهرستان انار می‌باشند این مصیبت را به همه بازماندگان  تسلیت عرض می‌نماییم.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه شهرستان انار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار