امام جمعه ریگان گفت: مسئولان امنیتی مراقب سرمایه گذارانی که به دنبال کسب اطلاعات وجاسوسی در نظام هستند ،باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی خطیب جمعه ریگان از مردم، مسئولین، هیات امنای مساجد وتکایا روحانیت وصداوسیمای مرکز کرمان جهت برگزاری عزاداریو پخش  ۱۰ روز اول ماه محرم تقدیر وتشکر نمود.

وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس افزود: مقام معظم رهبری فرمودند جنگ تحمیلی برای این اتفاق افتاد که دشمن در ما احساس ضعف کرد اگر دشمن بعثی ومحرکینش خاطر جمع نبودند که سر چند روز به تهران خواهند رسید این جنگ انجام نمی‌گرفت.

امام جمعه ریگان عنوان کرد: امروز دیگر جنگ نظامی وجود ندارد امروز جنگ، جنگ اقتصادی است وامروز هم اگر دشمن در جنگ اقتصادی از ما ضعف ببیند موجب تشدید دشمن وباعث فشار وتحریم اقتصادی بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس از جهات مختلفی مانند نظامی وامنیتی واقتصادی ضعیف بودیم وچندین کشورعلیه یک کشور بسیج شده بودند، اما با الگو گیری از پیام عاشورا در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی نمودیم وپیروز شدیم وزیر بار ذلت نرفتیم .

وی بیان داشت: ما امروز به مراتب قویتر از دفاع مقدس هستیم ودشمن هرگز توان رویا رویی با ما در جنگ نظامی را ندارد وبه دنبال جنگ تبلیغاتی ورسانه‌ای  و ایجاد ترس و وحشت است.

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه یکی از پیروز‌ی های ما در جنگ هشت ساله دفاع مقدس آن بود که ایران صحنه نبرد را صرفا به ارتش منظم دولتی محدود نکرد.

وی بیان داشت در جنگ اقتصادی مدیریت اقتصادی باید به جوانان سپرده شود قانون منع به کارگیری بازنشستگان را دولت صرفا ابلاغ نکند بلکه در مرحله عمل هم اجرا وعملیاتی نماید .

امام جمعه ریگان به دیدار، ولی امر مسلمین با رئیس جمهور روسیه اشاره نمود وبیان داشت: معظم له در این دیدار فرمودند آمریکا خطری است که باید مهار شود وآمریکائی‌ها بیش از ۴۰ سال است که می‌خواهند ریشه نظام جمهوری اسلامی را بکنند که ما در این چهل سال ۴۰ برابررشد داشته ایم.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند آمریکا باید مهار شود ابراز کرد: را‌ههای مهار کردن آمریکا در منطقه این است تقویت اقتدار دفاعی است وحرف اول واخر در مصونیت هر کشوری از تعرض دشمن ،قدرت آن کشور است .

وی بیان داشت: دیپلماسی بخش از قدرت یک کشور را به نمایش می‌گذارد ونه همه قدرت را وامروز رزمایش‌های نظامی ونمایش دستاورد‌های نظامی تصویری از تقویت اقتدار دفاعی کشور است که هم محاسبات دشمن را برهم می‌زند وهم وسیله‌ای برای مهار کردن آمریکا در منطقه است .

وی بیان داشت:  بیش از ۶۰۰ هیات تجاری که به کشور ما سفر کردهاند فقط سه میلیارد دلار قرارداد امضا می‌کنند که این میزان قراردادبعد از خروج امریکا از برجام  دست خوش وعقب نشینی می‌شود.

امام جمعه ریگان اظهار کرد امروز شرکت‌های اروپایی به بهانه سرمایه گذاری به دنبال کسب اطلاعات وجاسوسی به کشور‌های بیگانه هستند وحتی برخی از ناظران وبازرسان سازمان‌های بین المللی به دنبال کسب اطلاعات برای دستگا‌های امنیتی واطلاعاتی بیگانگان هستند.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی افزود: بهترین راه برای مهار آمریکا در منطقه این است که ما زمینه نفوذ و ورود سرمایه گذارانی که به دنبال کسب اطلاعات برای بیگانگان هستند را در کشور ببندیم.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه در ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار