شهید زاده گفت: برای ایجاد اشتغال ۶ برنامه فراگیر در وزارت کار تدوین شده است.

تدوین ۶ برنامه برای توسعه اشتغال فراگیر در کشوربه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهید زاده رئیس صندوق توسعه ملی در مراسم امضاء مبادله و تفاهم نامه برنامه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه از پاییز 93 تا زمستان 96، سه میلیون نفر به جمعیت فعال کشور اضافه شده‌اند، اظهار کرد: در این زمان 2 میلیون و 100 هزار فرصت شغلی ایجاد شد و 70 درصد زمینه اشتغال برای جوانان فراهم شد.

رئیس صندوق توسعه ملی درباره برنامه دولت برای حمایت از اشتغال، گفت: برای فارغ التحصیلان و کار آفرینان اشتغال فراگیر به وجود آمده است و برای بار اول در این راستا 6 برنامه تدوین شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای برنامه راهبردی 888 میلیون دلار افزایش سرمایه داشته‌ایم، گفت: در صندوق توسعه ملی این افزایش بودجه به وجود آمده است و برای کمک به شرکت‌های دانش بنیان و اجرایی شدن طرح‌های فناورانه به کار می‌رود.

شهید زاده ادامه داد: همچنین برای توسعه شرکت‌های دانش بنیان مناطق محروم هم از سال گذشته برنامه ریزی انجام گرفته است که بر مبنای آن بودجه‌ای به معاونت علمی و فناوری داده شده است.

انتهای پیام/

بودجه‌ صندوق توسعه ملی برای توسعه شرکت‌های دانش بنیان در مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.