ارتش سوریه ۹۰ درصد از راه‌های تدارکاتی گروه تروریستی داعش را در عمق صحرای سویداء به روی تروریست‌های داعش قطع کرده است.

ادامه عملیات ارتش سوریه در عمق صحرای سویداء/ آتش‌بار مواضع تروریست‌های داعشی از زمین و هوابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، ارتش سوریه به پیشروی در صحرای سویداء ادامه می‌دهد و 90 درصد از راه‌های تدارکاتی گروه تکفیری صهیونیستی داعش را در عمق صحرای سویداء به روی تروریست‌های داعش قطع کرده است.

خبرنگار این شبکه در گزارشی از میدان نبرد گفت: یگان‌های ارتش سوریه در حال پاکسازی باقیمانده تپه‌های صفا از لوث وجود گروه تروریستی داعش است.

وی افزود ارتش سوریه از هوا و زمین در حال آتشبار مواضع گروه تروریستی داعش در تپه های صفا است.

خبرنگار سپس به تصاویر درگیری های شدید بین ارتش سوریه و داعشی‌ها اشاره کرد و گفت داعشی‌ها در تلاشند از محاصره خارج شوند و به سوی پایگاه آمریکایی التنف فرار کنند. ارتش سوریه باقیمانده راه‌های تدارکاتی تروریست‌ها را بسته است. از طرف دیگر پانزده نفر از تروریست‌های داعشی در تلاش بودند به مواضع ارتش حمله کنند که همه آنها کشته شدند.

یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت: «توانسته‌ایم استحکامات نظامی داعش را در مناطقی که به کنترل درآورده‌ایم منهدم و عناصر داعشی را تارومار کنیم و نیروها در این نقاط تثبیت شده‌اند. نیروها به پیشروی ادامه می دهند و 90 درصد از راه‌های تدارکاتی داعش را بسته‌اند.»

یک نظامی دیگر گفت: «عملیات برای قطع کردن کامل خطوط تدارکاتی دشمن و تسلط بر تپه‌های مهم ادامه دارد تا همه تروریست‌های مستقر در پشت تپه ها تار و مار شوند.»

خبرنگار گفت با وجود ماهیت دشوار جغرافیایی و هوای گرم اما ارتش سوریه با وجود این شرایط در حال کسب پیروزی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار