برنامه روشنا با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی از سيمای مركز قم پخش می شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مصطفی جليلی مقدم تهيه كننده برنامه روشنا گفت:این برنامه به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی و با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، روی آنتن سيمای مركز قم می رود.

و ی افزود: اين برنامه ۵۲ قسمتی در قالب گفتگومحور جمعه ها ساعت ۱۹:۳۰ از سيمای نور پخش می شود و بازپخش آن روزهای پنجشنبه ساعت ۱۰:۳۰ صبح تقدیم مخاطبان این شبکه خواهد شد.

وی با بيان اينكه در "روشنا" به چهل دستاورد انقلاب اسلامی پرداخته می  شود گفت: در اين برنامه دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت چهل سوال و چهل پاسخ درحوزه های فرهنگ، اقتصاد، سياست، جامعه،‌ علم و فن‌آوری با حضور كارشناسان و اساتيد حوزه و دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار می گيرد.

جليلی مقدم ادامه داد: شيوه ی اجرای اين برنامه باتوجه به تسلط مجری به موضوعات اكثرا به صورت گفتگو محور است و از بيان موضوعات به صورت يك طرفه توسط كارشناس حتی المقدور پرهيز شده است.

تهيه كننده "روشنا" عنوان كرد: با توجه به موضوع هر برنامه گزارش‌هايي از جامعه فرهيختگان و مردم پخش مي‌شود كه در آن ها نظرات اقشار مختلف مردم را به صورت تخصصی و عمومی جويا شده‌ايم.

انتهای پیام/ش

ویژه برنامه های سیمای نور به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار