رئیس‌جمهور آمریکا ۱۱ نوامبر برای شرکت در مراسم صدمین سالگرد آتش‌بسی که به جنگ جهانی اول پایان داد، به پاریس و معاونش به آسیا سفر خواهد کرد.

ترامپ به اروپا و معاونش به آسیا سفر می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کاخ سفید اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا 11 نوامبر برای شرکت در مراسم صدمین سالگرد آتش بسی که به جنگ جهانی اول پایان داد, به پاریس, پایتخت فرانسه سفر خواهد کرد.

در بیانیه ای که در پایگاه اینترنتی کاخ سفید منتشر شد, آمده است: «شرکت دونالد ترامپ, رئیس جمهور آمریکا در این مراسم مؤید جانفشانی آمریکایی‌ها نه تنها در طول جنگ جهانی اول بلکه در طول یک قرن پس از آن خواهد بود (!). رئیس جمهور در سفر به اروپا از ایرلند نیز دیدار خواهد کرد تا به روابط عمیق و تاریخی دو کشور جان تازه ای ببخشد.»

ترامپ اواخر ماه نوامبر در اجلاس گروه بیست در بوئنوس آیرس, آرژانتین شرکت خواهد کرد. کاخ سفید اعلام کرد اجلاس گروه بیست فرصتی برای رئیس جمهور آمریکا خواهد بود تا بر سیاست های خود مبنی بر رشد اقتصادی, در صحنه بین المللی تاکید و با دیگر سران جهان به طور دوجانبه دیدار کند. ترامپ همچنین به کلمبیا سفر خواهد کرد تا در آنجا با دولت ایوان دوکه, رئیس جمهور این کشور درباره فرصت های تقویت همکاری در زمینه امنیتی, مبارزه با مواد مخدر و امور منطقه ای تبادل نظر کند.

علاوه بر این, ترامپ از معاون خود خواسته است ماه نوامبر برای شرکت در اجلاس آمریکا و اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) و اجلاس شرق آسیا به سنگاپور سفر کند, و پس از آن برای شرکت در نشست های سازمان همکاری اقتصادی آسیا و اقیانوس آرام عازم پاپوآ گینه نو شود. معاون رئیس جمهور آمریکا بر دیدگاه آمریکا درباره تجارت آزاد بین کشورهای حوزه اقیانوس هند و غرب اقیانوس آرام تاکید خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار