رئیس جمهور آمریکا خواهان لغو افزایش حقوق برخی از کارمندان دولت فدرال شد.

درخواست ترامپ برای لغو افزایش حقوق کارمندان دولت آمریکابه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی کاخ سفید، دونالد ترامپ -- رئیس جمهور آمریکا -- با ارسال نامه ای به روسای مجالس نمایندگان و سنای این کشور خواهان لغو افزایش حقوق برخی از کارمندان دولت فدرال شد.

در این نامه آمده است: من یک طرح جایگزین را برای تنظیم حقوق کارمندان فدرال غیرنظامی تحت پوشش برنامه عمومی و برخی دیگر از سیستم های پرداخت در ماه ژانویه 2019 ارائه می دهم. به طور خاص، من تعیین کرده ام که تا سال 2019، سطح پرداخت و افزایش حقوق محلی به صفر برسد. این تصمیمات برنامه جایگزین پرداخت به طور مؤثر بر توانایی ما در جذب و نگهداری نیروی های کارآمد و با صلاحیت فدرال تاثیرگذار نخواهد بود.

ترامپ افزود: همانطور که در بودجه سال مالی 2019 اشاره شده است، هزینه استخدام نیروی فدرال قابل توجه و به شدت بالا است. با توجه به وضع مالی کشور ما، کارمندان بخش مالی فدرال باید مبتنی بر عملکرد خود حقوق دریافت کنند و به طور راهبردی به استخدام درآیند و حفظ و پاداش کارکنان فدرال و حقوق آنها باید با توجه به کارآیی بالا و افرادی که دارای مجموعه مهارت های حیاتی هستند، هماهنگ باشد. به طور خاص، افزایش هزینه های پرداخت و افزایش هزینه های محلی، هزینه های ثابت درازمدت را در بر می گیرد، اما ناکامی در پرداخت حقوق کارکنان ما را در اهداف استخدام و ماموریتی ناتوان می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار