عامل کلاهبرداری فروش پیج اینستاگرام در چنگال پلیس فتای چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری عامل فروش پیج درشبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

عامل کلاهبرداری فروش پیج اینستاگرام در چنگال پلیس فتای چابهارسرهنگ حیدر علی کیخایی مقدم در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت : با رصد و پایش فضای مجازی و شبکه اجتماعی اینستاگرام، کارشناسان پلیس فتای این شهرستان، طراح پیجی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام تحت عنوان "فروش پیج" درحال فعالیت و کلاهبرداری‌های گسترده بوده را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: کارشناسان این پلیس پس از رصد موضوع، بلافاصله شناسایی و دستگیری گرداننده اصلی این پیج را در دستور کارخود قرارداده و با انجام اقدامات فنی و تخصصی و با استفاده از شیوه‌های نوین اطلاعاتی فرد مذکور را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: متهم پس از دستگیری در اعترافات خود هدفش را از ارتکاب این عمل مجرمانه اثبات توانایی نرم افزاری و پس از آن کسب منفعت اعلام کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در پایان با اشاره به روند افزایشی جرایم فضای مجازی و استفاده سودجویان و فرصت طلبان از افراد تازه کار در این زمینه، تصریح کرد: شهروندان موارد مشکوک را در اسرع وقت به پلیس فتا اطلاع رسانی کنند تا از بروز این گونه جرایم پیشگیری و برخورد قانونی شود.

انتهای پیام/پ

فروش پیج اینستاگرام در چنگال پلیس فتای چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.