سربازان گمنام حافظان امنیت کشورهستند

سربازان گمنام امام زمان (عج) چشمان بینا و بیدارملت وحافظان امنیت کشورند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  نماینده، ولی فقیه دراستان در جمع نمازگزاران مصلای الغدیر خرم آباد با گرامیداشت میلاد امام زمان (عج) و روزجهانی مستعضان، سربازان گمنام امام زمان را چشمان بینا و بیدارنظلام اسلامی در برابر نفوذ و توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: با تیزبینی و هوشیاری نیرو‌های انقلابی، بابصیرت ومخلص در وزارت اطلاعات نقشه‌های شوم دشمنان درایران اسلامی، نقش برآب شده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به نقش آفرینی‌های مذبوحانه عربستان در منطقه گفت: رژیم آل سعود در حالی خودش را تصمیم گیرنده کشور‌های اسلامی می‌داند که امروز درمقابل قدرت ایران اسلامی، ضعیف وحقیر شده و دست دوستی به سوی رژیم غاصب اسرائیل دراز کرده است.

خطیب نمازجمعه خرم آباد افزود: سران آمریکا که امروزه تمام تلاش خود را برای ایجاد یک ائتلاف ضد ایرانی به کار بسته اند، بدانند که سیاست‌های آنان درمقابل قدرت ایران و رهبری فرزانه آن به واسطه تقدیم هزاران شهید انقلاب شکست خورده خواهد بود.

وی همچنین به هفته معلم، سالروزتاسیس سازمان بسیج سازندگی وروزکارگراشاره و افزود:رسالت امروزمعلمان، تربیت نیروی انسانی متعهد و آموزش دیده است.

انتهای پیام/م

سربازان گمنام حافظان امنیت کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.