امام‌جمعه الشتر با اشاره به نام‌گذاری سال‌های مختلف از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: امسال هم که سال حمایت از کالای ایرانی است، همه دستگاه‌های اجرایی و قوای سه‌گانه موظف به اولویت قرار دادن شعار سال و عملیاتی ساختن آن هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدسجاد موسوی امام‌جمعه الشتر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی، این شعار را در جهت پیشرفت همه‌جانبه کشور بسیار راهبری خواند و اظهار داشت: نزدیک به دو دهه است که رهبر معظم انقلاب با انتخاب شعار سال، دستگاه‌های حاکمیتی را با اولویت کاری نسبت به برنامه‌های خودشان آگاه می‌سازند.

وی با بیان اینکه باید نگاه همگان به شعار سال و حمایت از کالای ایرانی، یک نگاه ملی باشد، افزود: امسال هم که سال حمایت از کالای ایرانی است، همه دستگاه‌های اجرایی و قوای سه‌گانه موظف به اولویت قرار دادن شعار سال و عملیاتی ساختن آن هستند.

خطیب جمعه الشتر در ادامه با اشاره به شکست داعش در منطقه، تصریح کرد: در سال گذشته همگان دیدند که سیطره گروهک‌های تکفیری که بلای جان انسان‌ها در منطقه و جهان شده بود، برچیده شد و سیاست‌های نظام سلطه ابتر ماند.

وی اضافه کرد: با برچیده شدن سلطه تکفیری‌ها در منطقه، پایه‌های حکومت آل سعود هم متزلزل شد.

امام‌جمعه الشتر، جمهوری اسلامی ایران را تنها کشور مبارز در جهاد با تکفیری‌ها و گروه‌های تروریستی در منطقه خواند و گفت: تنها کشوری که در مقابل شجره خبیثه داعش و گروه‌های تکفیری ایستادگی کرد و آن‌ها را به زباله‌دان تاریخ فرستاد، نظام مقدس اسلامی ایران بر پایه ولایت‌فقیه بود.

وی علت دشمنی استکبار با ایران اسلامی را وجود حکومت اسلامی به رهبری، ولی فقیه دانست و با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن در جهت تضعیف این نظام مقدس، ابراز داشت: این نظامی که با پیروی از ولایت‌فقیه بر معضلات و مشکلات بسیاری غلبه کرده و پیشرفت‌های چشمگیری در مبارزه با کفر و استکبار داشته است، خار چشم نظام سلطه شده لذا دشمن از هر جهتی تلاش می‌کند تا نگذارد کشور ایران، روی آرامش را ببیند و امروز نقشه دشمن، تضعیف اقتصاد کشور است.

موسوی در ادامه با اشاره به لزوم اتحاد و همبستگی بین آحاد مردم و مسئولین، هرگونه بداخلاقی سیاسی را سم مهلک جامعه دانست و بیان داشت: هرگونه پرخاشگری و بداخلاقی سیاسی بین جناح‌ها یا افراد سرشناس سیاسی به ضرر کشور تمام می‌شود چرا که این بد اخلاقی‌ها به بدنه جامعه نیز رسوخ پیدا می‌کند.

وی تأکید کرد: نقد و انتقاد خوب است، اما سیاه‌نمایی، نتیجه‌ای جز ناامید کردن مردم نسبت به آینده نظام در پی نخواهد داشت.

امام‌جمعه الشتر پیشرفت و امید در کشور را تنها با نزدیک شدن دل‌ها به یکدیگر امکان‌پذیر دانست و خاطرنشان ساخت: اتحاد بین آحاد اقشار جامعه و بخصوص بین سیاسیون از لازمه‌های حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه است.

وی در پایان با اشاره به ۲۰ فروردین‌ماه، سالروز قطع رابطه ایران اسلامی با شیطان بزرگ و روز فناوری هسته‌ای، بیان داشت: اگر علی‌رغم دشمنی استکبار و نقشه‌های شوم آنان در جهت مقابله با جمهوری اسلامی، امروز چهلمین سالگرد پیروزی این انقلاب و پیشرفت و توسعه آن در همه ابعاد را جشن می‌گیریم، نتیجه جان‌فشانی جوانانی است که عاشقانه جان خود را تقدیم این انقلاب کردند لذا درود می‌فرستیم به روح همه شهدا که جانشان را تقدیم کردند.

انتهای پیام/م

همه قوا نسبت به تحقق شعار سال مسئولیت دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.