امام جمعه بروجرد گفت: ملت ایران سرمایه اصلی جمهوری اسلامی و انقلاب هستند و بار‌ها ثابت کرده اند که پای آرمان‌ها و ارزش‌های این نظام ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی امام جمعه بروجرد درخطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به اینکه صفحات پایانی تقویم سال ۹۶ را سپری می‌کنیم، افزود: ملت ایران امسال درهمه عرصه‌ها و صحنه‌ها از انقلاب، نظام و ولایت حمایت کرده و در این راه لحظه‌ای تردید نکردند.

وی اظهارکرد: امسال شکست بزرگ داعش توسط مقاومت اسلامی، ناکامی‌های غرب علیه ایران، حضور ملت درانتخابات ریاست جمهوری و راهپیمایی ۲۲ بهمن و شکست آمریکا و هم پیمانانش دراغتشاشات دی ماه از بزرگترین افتخاراتی بود که در امسال نصیب ملت ایران شد.

خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف بین ملت و مسئولان هستند تا بتوانند اهداف شوم خود را عملی کنند، ولی مردم ایران علی رغم همه مشکلات لحظه‌ای ازعزت نظام غافل نخواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با تاکید براینکه مسئولان باید قدر این مردم را بدانند، اضافه کرد: دولتمردان تلاش کنند تا در سال جدید به مطالبات و خواسته‌های ملت ایران جامه عمل بپوشانند.

وی ادامه داد: حمایت مالی و معنوی از شیعیان انگلیسی به قصد ضربه زدن به ریشه اسلام، ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان از اقداماتی است که انگلیس و کشور‌های استکباری درسال‌های گذشته انجام داده اند.

امام جمعه بروجرد گفت: شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی ۲ فرقه نامشروع هستند که با حمایت همه جانبه انگلیس و امریکا می‌خواهند مسلمانان را به جان هم بیاندازند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: شیعه انگلیسی درمقابل کشتار بی رحمانه مردم بی گناه مسلمان یمن، عراق، سوریه، فلسطین و دیگر کشور‌های مسلمان سکوت مرگباری اختیار کرده اند و برای مبارزه با داعش هیچ اقدامی انجام ندادند.

وی بیان کرد: شیعه انگلیس و سنی آمریکایی به اندازه گروهک‌های تروریستی و تکفیری خطرناک هستند و می‌خواهند چهره اسلام، قرآن و مرجعیت شیعه را خدشه دار کنند.

امام جمعه بروجرد اضافه کرد: مردم همزمان با خانه تکانی و گردگیری منازل و اشیا اطراف خود، جسم، روح و دل را نیز از کینه پاک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی ادامه داد: با فرارسیدن سال جدید و بهار طبیعت، پنجره نیایش و معنویت ماه رجب نیز به روی ما باز می‌شود که این ماه یکی از پر فظیت‌ترین ماه‌ها برای رسیدن به خدا و شناخت انسان است.

انتهای پیام /م

ملت ایران سرمایه اصلی نظام و انقلاب هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار