امام جمعه بروجرد گفت: نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری یک نوع هدف گذاری، تعیین اولویت و ترسیم نقشه راه برای ملت و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی امام جمعه بروجرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی یک هدف بزرگ را دنبال می‌کند، افزود: رهبرمعظم انقلاب نامگذاری سال‌ها را با توجه به اهداف خاص انجام می‌دهد و در ۱۰ سال گذشته مهمترین مسئله کشور را مشکلات اقتصادی اعلام کرده اند.

وی افزود: درسال‌های اخیرعلی رغم اینکه اقدامات بزرگی برای رفع معظل رکود اقتصادی در کشورانجام شده است، ولی باز هم در بحث اقتصادی مشکلات بسیاری وجود دارد.

خطیب نمازجمعه بروجرد با اشاره به اینکه دشمنان از مشکلات اقتصادی کشور سواستفاده می‌کنند، بیان کرد: دشمنان با تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی، قصد ضربه زدن به نظام و ملت ایران را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: تولید کنندگان وظیفه دارند برای تحقق شعار سال در کنار افزایش تولید، کیفیت محصولات داخلی و رقابت با مشابه خارجی را مد نظر قرار دهند.

وی ادامه داد: خرید کالا‌های خارجی برای کشور وابستگی ایجاد کرده و استقلال کشور را خدشه دار می‌کند.

امام جمعه بروجرد گفت: دولت وظیفه دارد تا با ایجاد بازار تولید ات داخلی در کشور‌های همسایه واردات بی رویه اجناس خارجی را نیز کنترل کند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: واردات بی رویه اجناس و کالا‌های خارجی به تولید داخلی ضربه زده است و باعث تعطیلی کارخانجات می‌شود.وی با اشاره به ۶ فروردین سالروز حمله وحشیانه آل سعود به یمن بیان کرد: امروزملت بی دفاع و مظلوم یمن بعد از گذشت سه سال پیروز میدان جنگ با آل سعود هستند.

امام جمعه بروجرد اضافه کرد: در جنگ یمن بیش از ۱۳ هزار نفرتوسط آل سعود کشته شدند که بیش از پنچ هزار نفر آن‌ها زنان و کودکان بی دفاع بودند.

حجت الاسلام والمسلمین تاکید کرد: پیروز این جنگ نابرابر ملت مظلوم یمن هستند.

انتهای پیام/م

نامگذاری شعار سال ترسیم نقشه راه برای ملت ومسئولان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار