امام جمعه بروجرد با اشاره به حمله موشکی آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه گفت: آمریکا در پی شکست‌های مکرر در منطقه به دنبال بهانه‌ای برای حمله به سوریه بود که توطئه حمله شیمیایی ارتش سوریه را طراحی و راه اندازی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی امام جمعه بروجرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: رئیس جمهور فرانسه در مصاحبه خود اعلام کرد که حمله موشکی به سوریه ازسه ماه پیش طراحی شده و آمریکا به دنبال بهانه‌ای برای عملی کردن آن بوده است.

وی اظهارکرد: حمله موشکی سه کشور آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه با روحیه بالای مردم این کشور مواجه شد که شکست دیگری برای امریکا در منطقه رقم خورد.

خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی نظامی منحصر به فرد است که در کنار دیگر نیرو‌های نظامی و انتظامی کشور به خوبی از دستاورد‌های نظام و انقلاب پاسداری می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: نقش سپاه پاسداران انقلاب در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام در داخل و خارج از کشور بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اتکا به سلاح ایمان همه ماموریت‌های محوله را با موفقیت به پایان می‌رساند.

امام جمعه بروجرد گفت: موفقیت‌ها و پیروزی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در داخل و خارج باعث شده که دشمنان به خصوص امریکا و اسرائیل توطئه سپاه هراسی را درکنار ایران هراسی راه اندازی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب و ارتش در پیروزی مقاومت اسلامی در منطقه ادامه داد: شکست داعش و گروهک‌های تکفیری به دست نیرو‌های مقاومت اسلامی در منطقه از افتخارات سپاه و ارتش است.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی را یک نعمت الهی برای کشور و نظام می‌داند که در طول عمر با برکت انقلاب ثمرات و برکات بسیاری برای ملت ایران داشته است.

خطیب نمازجمعه بروجرد با اشاره به سالروز ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز بیان کرد: جانبازان شهیدان زنده هستند که پیام شهدا را برای نسل‌های بعد منتقل می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: جانبازان شیمیایی، اعصاب و روان و خانواده‌های این عزیزان مشکلات فراوانی تحمل می‌کنند که مسئولان باید در راستا برطرف کردن مشکلات آن‌ها گام بردارند.

انتهای پیام /م

اتهام حمله شمیایی به ارتش سوریه توطئه آمریکایی بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار