ترامپ، مسکو و پکن را به دستکاری ارزش پولشان متهم کرد

رئیس‌جمهور آمریکا در توییت امروز خود، چین و روسیه را به کاهش عمدی ارزش پولشان برای رقابت‌پذیری بیشتر در بازار‌های صادراتی متهم کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، امروز دوشنبه با انتشار پیامی  در حساب کاربری توییتر خود، چین و روسیه را به کاهش عمدی ارزش پولشان برای رقابت‌پذیری بیشتر در بازار‌های صادراتی متهم کرد.

رئیس جمهور آمریکا در این پیام توییتری نوشت: «روسیه و چین، بازی کاهش نرخ ارز را در پیش گرفته اند، در حالیکه آمریکا افزایش نرخ بهره را ادامه می‌دهد. این، پذیرفتنی نیست».

ترامپ همچنین پیش از آن، با انتشار نخستین پیام توییتری خود، «جیمز کومی»، مدیر سابق اف بی آی، و «اندرو مک کیب»، معاون سابق اف بی آی، را متهم کرد که «جنایات بسیاری»  مرتکب شده اند.

ترامپ در پیام توییتری مذکور نوشت: «کومی طرح تبرئه هیلاری خبیث را خیلی پیش از اینکه با او صحبت کند، آماده کرد ( او به سناتور جی در کنگره دروغ گفت) سپس تصمیمات خود را بر اساس تعداد نظرسنجی های او (هیلاری) تنظیم کرد. ناراحت کننده است. او، مک کیب و بقیه، جنایات بسیاری مرتکب شدند.»

ترامپ: کومی و مک کیب جنایات بسیاری مرتکب شده اند

ترامپ در حالی چنین توییتی را منتشر کرده است که پیش از آن جیمز کومی در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی ای بی سی نیوز آمریکا ضمن انتقاد از رئیس جمهور آمریکا، او را یک «دروغگو» توصیف کرده و گفته بود ترامپ به لحاظ اخلاقی شایسته ریاست جمهوری نیست.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار