رئیس سازمان موتای wpmf ایران از برگزاری تورنمنت بین المللی این رشته ورزشی در هشترود خبر داد.

مهرداد یار احمدی رئیس سازمان موتای wpmf ایران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛گفت: استان آذربایجان شرقی یکی از مناطق پر استعداد کشور است که می‌تواند در پیشرفت این ورزش رزمی موثر باشد و ملی پوشان متعددی در رشته ورزشی موتای داشته باشد.

وی گفت: با توجه به اینکه این ورزش در آینده نزدیک المپیکی می‌شود باید تمامی توان خود را به کار گیریم و ورزشکاران با انگیزه‌ای را جذب این ورزش مهیج بکنیم تا در مسابقات جهانی و تورنمنت‌های بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی افزود: در صدد آن هستیم که پس ازکسب مجوز‌های لازم از شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان، شهر ستان هشترود را به عنوان میزبان مسابقات بین المللی موی تای برگزینیم.

روشنک حیدری نایب رئیس موی تای wpmf ایران نیز گفت: با توجه به رایزنی‌هایی که با اکثر استان‌های کشور داشتیم، می‌خواهیم بانوان علاقمند به این رشته را جذب کنیم و بعد از آماده سازی و اجرای تمرین‌های فشرده، آن‌ها را راهی مسابقات و تورنمنت‌های داخل کشور و برون مرزی کنیم.

وی افزود: این ورزش رزمی نیاز به حمایت ارگان‌ها و سازمان‌ها دارد تا به شکوفایی برسد و در میادین بین المللی پرچم پر افتخار ایران اسلامی را به اهتزاز آورد.

وی از آینده روشن این ورزش رزمی در میادین بین المللی گفت و اظهارکرد: سازمان موی تای حرفه‌ای wpmf آماده اعطای نمایندگی به کلیه استان‌ها و شهرستان‌های کشور است و از برگزاری مسابقات این رشته، حمایت همه جانبه خواهد داشت.

سلمان محمدی عضو هیئت رئیسه موی تای استان آذربایجان شرقی و شهردار هشترود نیز از آمادگی کامل این شهر برای میزبانی تورنمنت بین المللی این ورزش رزمی خبر داد و گفت: همه ادارات هشترود برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مسابقات در این منطقه اعلام آمادگی کرده اند.

وی اظهار کرد: ورزشکاران قدم بر جای پای کسانی گذاشته اند که در جبهه‌های جنگ از دین و حریت ایران و ایرانی دفاع کردند و با گذشتن از جان شیرین خویش آزادگی و امنیت را به مردم ایران هدیه دادند.

وی ادامه داد: ورزشکاران با اقتدا به مولای متقیان حضرت علی ابن ابی طالب (ع) در میادین بین المللی حضوری فعال دارند و با الگو گرفتن از شهدا، از حیثیت ایران دفاع می‌کنند. 

انتهای پیام/ش

برگزاری تورنمنت بین المللی موی تای حرفه‌ای  در شهرستان هشترود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.