فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: به دنبال دستگیری ۲ سارق لوازم اماکن خصوصی در تبریز ۴۷ فقره سرقت به ارزش ۶۰ میلیارد ریال کشف شد.

سردار علی محمدی گفت: پس از بروز چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان و با توجه به ایجاد نگرانی در بین شهروندان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: کارآگاهان با بررسی آثار به جا مانده از سارقان و به کارگیری شیوه‌های نوین کشف جرائم، هویت متهم اصلی را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، با اخذ مجوز از مرجع قضائی در عملیات پلیسی یک متهم با هویت معلوم دستگیر و برای بررسی‌های تخصصی به پلیس آگاهی استان تحویل داده شد.

سردار محمدی با بیان اینکه متهم در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب بزه بود ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد متهم دستگیر شده دارای چند فقره سابقه کیفری موثر در رابطه با سرقت بوده که در بازجویی‌های فنی به ناچار لب به اعتراف گشود.

وی یادآور شد: متهم به ۴۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف و همدست خود را نیز معرفی کرد که متعاقب آن، دیگر متهم پرونده نیز دستگیر شد و برای کشف حقیقت و روشن شدن زوایای پنهان جرم، متهمان تحت تحقیقات تخصصی کارآگاهان قرار گرفتند.

محمدی با اشاره به کشف اموال مسروقه و استرداد آنان به مال باختگان افزود: متهمان برای دادرسی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار تامین کیفری متناسب روانه زندان شدند.

برچسب ها: سارق ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.