رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری آذربایجان شرقی از هزینه ۶۰۰ میلیارد ریالی برای تقاطع غیرهمسطح سردرود خبر داد.

 پورمحمد با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح سردرود با هدف ساماندهی ترافیک جاده‌ای مسیر تبریز _ آذرشهر و رفع نقاط حادثه خیز استان آذربایجان شرقی اجرا می‌شود گفت: قرارداد اجرای این پروژه با پیمانکار در سال گذشته منعقد شد و در ۶ ماه گذشته روند اجرای آن سرعت گرفت.

وی اظهار کرد: قرارداد اولیه این طرح یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است که با احتساب مدت تعدیل و ۲۵ درصد ابلاغ اعتبار آن به ۲ هزار میلیارد ریال افزایش می‌یابد.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان  آذربایجان شرقی ادامه داد: عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح سردرود دارای ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی است که در صورت تامین اعتبار تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

پورمحمد خاطرنشان کرد: این طرح پل یک دهانه ۴۱ متری بوده که با احتساب رمپ و لوپ‌های آن طول آن به ۳.۵ کیلومتر می‌رسد و تاکنون برای اجرای آن ۲۸۰ تن آهن آلات استفاده شده است.

وی یادآور شد: برای اجرای این طرح سه هزار مترمکعب عملیات سنگی پیرامون جاده در ورودی سردرود اجرا شده است و چهار هزار و ۵۰۰ مترمکعب عملیات خاکی انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.