فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی اعلام سرقت مسلحانه منزلی در شهرستان چابهار به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار  دوستعلی جلیلیان  فرمانده انتظامی  سیستان و بلوچستان  گفت: در پی اعلام سرقت مسلحانه منزلی در شهرستان چابهار به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی موفق به شناسایی مخفیگاه یک نفر از سارقان حرفه‌ای شده و در عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سردار جلیلیان بیان داشت: متهم دستگیر شده که سوابق متعددی در امر سرقت مسلحانه و زورگیری در سطح شهرستان چابهار داشته در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی به سرقت مسلحانه طلاجات و گوشی تلفن همراه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و مخلان امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: دستگیری ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار