نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد دموکرات‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره در سال جاری میلادی، برتری ۱۰ درصدی نسبت به جمهوری‌خواهان دارند.

نظرسنجی: دموکرات‌ها نسبت به جمهوری‌خواهان از شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات کنگره برخوردارندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ان بی سی نیوز، تازه ترین نظرسنجی وال استریت ژورنال و ان بی سی نیوز نشان می دهد دموکرات ها در انتخابات میان دوره ای کنگره در سال دو هزار و هجده (سال جاری میلادی) برتری 10 درصدی نسبت به جمهوری خواهان دارند.

پنجاه درصد از رای دهندگان می گویند کنگره تحت کنترل دموکرات ها را ترجیح می دهند. چهل درصد نیز کنگره تحت کنترل جمهوری خواهان را خواستارند. این برتری دو رقمی که نشان از عملکرد بهتر دموکرات ها در انتخابات پیش رو دارد، افزایش چهار درصدی نسبت به نظرسنجی قبلی نشان می دهد. 

این نظرسنجی که از دهم تا چهاردهم مارس انجام شده است، همچنین نشان می دهد اشتیاق دموکرات ها نسبت به جمهوری خواهان برای شرکت در انتخابات بیشتر است. 48 درصد از رای دهندگان مستقل نیز می گویند در انتخابات به دموکرات ها رای می دهند و سی و شش درصد نیز جمهوری خواهان را انتخاب می کنند.
انتهای پیام/

بخت بیشتر دموکرات‌ها برای پیروزی در انتخابات کنگره نسبت به جمهوری‌خواهان

برچسب ها: آمریکا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار