وزیر خارجه روسیه ادعای آمریکا را مبنی بر اینکه در خصوص دیدار او با رکس تیلرسون در اتیوپی هیچ بحثی صورت نگرفته است، رد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه که در چارچوب سفر دوره‌ای به آفریقا در هراره به سر می‌برد، ادعای آمریکا را مبنی بر اینکه در خصوص دیدار او با رکس تیلرسون در اتیوپی هیچ بحثی صورت نگرفته است، رد کرد.  

 لاوروف اعلام کرد من مایل نیستم در خصوص این مسئله اظهار نظر کنم ولی امروز شنیدم آمریکایی‌ها ادعا کرده‌اند در خصوص امکان مذاکره من با رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا در اتیوپی هیچ بحثی صورت نگرفته است و از آنجایی که طرف آمریکایی ترجیح داده است چنین ادعایی مطرح کند باید بگویم این ادعای واشنگتن نادرست است و ما آن را تکذیب می‌کنیم.

وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرده بود در خصوص پیشنهاد مذاکره سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه با رکس تیلرسون در جریان سفر به اتیوپی هیچ درخواستی دریافت نکرده است.  

این در حالیست که سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه پیشتر اعلام کرده بود این کشور به طرف آمریکایی پیشنهاد داده است لاوروف و تیلرسون در اتیوپی نشست مشترکی برگزار کنند.

انتهای پیام/

اظهارات لاوروف درباره آمریکا در هراره

برچسب ها: روسیه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار