خبرگزاری تاس به نقل از پوتین نوشت اتباع و نهاد‌های روس که به دخالت در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا متهم شده‌اند، ممکن است در روسیه محاکمه شوند.

روس‌های متهم به دخالت در انتخابات آمریکا احتمالاً در روسیه تحت پیگرد قضایی خواهند گرفتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان پایگاه اینترنتی خبرگزاری تاس به نقل از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، نوشت افراد و نهادهای روس که به دخالت در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا متهم شده‌اند، ممکن است در روسیه محاکمه شوند.

به گزارش این خبرگزاری، پوتین در گفتگو با ان بی سی نیوز که بخشی از آن امروز (سه شنبه) منتشر شد، گفت: اگر این افراد قوانین روسیه را زیر پا گذاشته باشند، تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت. رئیس جمهور روسیه سپس افزود: اگر این افراد خلاف قوانین روسیه اقدامی نکرده باشند، در این صورت دلیلی برای محکومیت آنها وجود نخواهد داشت. در نهایت باید گفت مردمی که در روسیه زندگی می کنند باید از قوانین این کشور پیروی کنند و نه قوانین آمریکا.

رئیس جمهور روسیه همچنین تصریح کرد حتی اگر 13 نهاد و 3 تبعه روس –که رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، به تازگی علیه آنها اعلام جرم کرده است– در انتخابات آمریکا دخالت کرده بودند، او به این موضوع اهمیتی نمی داد؛ زیرا، این قضیه با منافع روسیه مرتبط نیست.

رابرت مولر شانزدهم فوریه سال جاری میلادی (2018) 13 نهاد و 3 تبعه روس را به تلاش برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، متهم کرد. این در حالی است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و مشاورانش بارها داشتن ارتباط های مشکوک با روس ها را در جریان رقابت های انتخاباتی آمریکا، رد کرده اند.

مسکو نیز در چندین نوبت ادعاها مبنی بر تلاش برای تأثیرگذاری در نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا را رد کرده است.
انتهای پیام/

واکنش پوتین به متهم شدن چندین نهاد و تبعه روس به دخالت در انتخابات آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
مرگ بر امریکای خائن
آخرین اخبار