سرمربی جدید تیم ملی تکواندو گفت: برای ارتقا رنکینگ تکواندوکاران جوان، آنها را به رقابت های بین المللی اعزام می کنیم.

عسگری: هدفمان حفظ تکواندوکاران دارای رنکینگ جهانی است/ از افراد جوان در تیم ملی استفاده می‌کنیمفریبرز عسکری در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اهدافش در تیم ملی تکواندو بیان کرد: تکواندو ایران همیشه از رشته های پر مدال ورزشی بوده و افتخارات زیادی را کسب کرده و برای اینکه این روند همچنان ادامه داشته باشد دو هدف اصلی را دنبال می کنیم.ابتدا حفظ تکواندوکارانی است که دارای رنکینگ فدراسیون جهانی هستند و در وزن خود از ۳۲ نفر برتر جهان به شما می روند تا بتوانیم سهمیه المپیک توکیو را کسب کنیم.دوم استفاده از ورزشکاران جوانی است که در مسابقات لیگ و دیگر رقابت ها توانستند عملکرد خوبی از خود نشان دهند تا بتوانیم در هر وزن ۲ نماینده داشته باشیم و برای انتخاب نفرات با مشکل مواجه نشویم.

او ادامه داد: در مورد انتخاب ملی پوشان فقط شایسته سالاری مهم است و نفرات جوان تر را به رقابت های بین المللی اعزام می کنیم تا با ارتقا رنکینگ آنها بتوانیم برای تیم ملی پشتوانه سازی کنیم.

سرمربی جدید تیم ملی تکواندو درباره انتخاب کادر فنی تیم ملی گفت: علی محمد بسحاق سالیان زیادی است که همراه من در تیم های مختلف حضور داشته و در ادامه مسیر هم از او استفاده می کنم و اسامی کامل کادر فنی طی روزهای آینده مشخص می شود.

عسکری درباره عملکرد دیگر سرمربیان تیم ملی تکواندو عنوان کرد: مهماندوست، مقانلو،خلیفه و بی باک از سرمایه های اصلی تکواندو کشور هستند که زحمات زیادی برای پیشرفت این رشته کشیدند.بی باک در یکسال اخیر تلاش های زیادی برای ارتقا تکواندو انجام داد.

او افزود: از شش سال پیش که در المپیک لندن هدایت تیم ملی را بر عهده داشتم وضعیت تغییر کرده و من برای اینکه بتوانم در پیشرفت تیم ملی تاثیر بگذارم بیکار نماندم و از اشتباهاتم درس گرفتم و بر روی آن کار کردم و دانشم را ارتقا دادم تا بتوانم تیم ملی را به درستی هدایت کنم.حضور در رقابت های کشورهای اسلامی باکو و هنرهای رزمی آسیا کمک زیادی به من کرد تا امروز بتوانم از تمام تجربیاتم به نحو احسن استفاده کنم و تیم ملی تکواندو را در اوج نگه دارم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان درباره اولین رقابت های مهم تیم ملی گفت: مسابقات قهرمانی آسیا که خردادماه سال آینده برگزار می شود از اهمیت بالایی برخوردار است و سعی می کنیم با برنامه ریزی مناسب نتایج درخشانی را در این رقابت ها رقم بزنیم. برنامه اردوی تیم ملی برای حضور در این مسابقات در روزهای آینده مشخص می شود و بر اساس آن تمرینات ملی پوشان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

اظهارات عسکری درباره هدایت تیم ملی تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار