رییس اداره تکنوژی و گروه های آموزشی متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش استان اردبیل در جشنواره نوآوری در فرآیند آموزشی و یادگیری رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،مطلب علیزاده، رییس اداره تکنوژی و گروه های آموزشی متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه سرگروه های آموزشی استان در این سال تحصیلی توانسته اند در 8 منطقه 28 واحد آموزشی را به غیر از مدارس ویژه مورد بازدید قرار دهند، گفت: در جشنواره نوآوری در فرایند آموزشی و یادگیری در سال تحصیلی 96-95 استان اردبیل موفق به کسب رتبه دوم کشوری شده است.

وی از برگزاری کارگاه های آموزشی برای تمامی عوامل اجرایی و دبیران مدارس ویژه مجری درس پژوهی و نظارت بالینی در 6 قطب آموزشی استان خبر داد.

رییس اداره تکنوژی و گروه های آموزشی متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه سرگروه های درسی در برگزاری مطلوب جشنواره نوجوان خوارزمی نقش اساسی را ایفا می کنند، اظهار داشت: استان اردبیل در فراخوان ومسابقات دبیرخانه های کشوری دروس دوره اول متوسطه موفق به کسب 18 رتبه کشوری شده است.

علیزاده گفت: در کارگاه های ارتقا و مهارت های علمی و تخصصی دبیران با رویکرد درس پژوهی که در مناطق و نواحی استان در سال تحصیلی 97-96 برگزار شد، 3 هزار و 53 نفر از دبیران شرکت کردند.

وی اظهار داشت: ساعت تخصصی به گروه های آموزشی دوره اول متوسطه استان در سال تحصیلی 97-96، 661 ساعت بود که از این میزان 134 ساعت برای سرگروه های آموزشی استان و بقیه در بین نواحی و مناطق توزیع شده است.

علیزاده با اشاره به تفاهم نامه وزارت در خصوص طرح نظارت و راهنمایی آموزشی با رویکرد بالینی، تصریح کرد: این قرارداد 10 درصد مدارس استان ( 57 مدرسه ) را شامل می شود، که از این مقدار تعیین شده سرگروه های آموزشی استان و نواحی و مناطق 42 مدرسه را بصورت ویژه مورد بازدید و نظارت قرار داده اند.

وی در ادامه عنوان کرد: در نظارت بر مدارس مجری استقرار فرهنگ درس پژوهی نیز از هر ناحیه و منطقه 2 مدرسه (41 باب مدرسه) بصورت ویژه برای این موضوع اختصاص داده شده است و پیگیری های جدی صورت می گیرد.

انتهای پیام/ح

حضور بیش از 3 هزار دبیر در کارگاه ارتقا مهارت های علمی و تخصصی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.