مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل از توزیع 6 هزار سبد کالا در بین مددجویان استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: از ۲۵ هزار خانواده زیرپوشش کمیته امداد ۶ هزار خانواده نیازمند سبد کالا بوده که تا عید سبد کالا برای نیازمندان توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: کمیته امداد میراث ماندگار امام خمینی(ره) بوده و از زمان تشکیل این مجموعه نیز شناسایی و کمک به خانواده های نیازمند در دستور کار قرار گرفته و توانمندسازی نیازمندان نیز در اولویت قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: فعالیت‌های فرهنگی در کنار خدمات این مجموعه برای خودکفایی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و مقام معظم رهبری نیز بارها به بسترهای فرهنگی کمیته امداد اشاره و به این موضوع توجه ویژه ای داشته‌اند.

دشتی افزود: مقام معظم رهبری دستور دادند که قوای سه گانه در راستای اجرای سیاست های کمیته امداد این مجموعه را یاری کنند که نشان از اهمیت سیاست های کمیته امداد دارد.

وی تصریح کرد: جشن نیکوکاری روز های 16 ٬ 17 و 18 اسفندماه همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می شود و 170 هزار پاکت نیکوکاری طراحی و در مدارس توزیع شده است که 16 اسفندماه با همکاری آموزش و پرورش این پاکت‌ها جمع‌آوری می ‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل بیان کرد: سال قبل 180 میلیون تومان در سطح استان اردبیل از مدارس توسط دانش‌آموزان در جشن نیکوکاری کمک ‌های مادی جمع‌آوری شد.

دشتی گفت: معمولا یک سری خیرهایی داریم که در طرح اکرام حامی شده اند و در مناسبت های دیگری نیز به دلیل اعتماد به کمیته امداد کمک‌های مادی و غیرمادی می کنند که تا به امروز 2 میلیارد تومان توسط خیران کمک‌های نقدی و غیرنقدی شده است.

وی افزود: باید بتوانیم از ظرفیت خیران استان و خارج از استان استفاده کنیم و برای توسعه استان اردبیل اقدام کنیم که تعامل مناسبی با خیران وجود دارد و امیدواریم با معرفی این خیران به اتاق بازرگانی و ارائه تسهیلات٬ شاهد سرمایه گذاری این افراد در استان باشیم.

دشتی تصریح کرد: بعد از جشن نیکوکاری طی مدت سه روز کاری تمامی کمک‌های نقدی و غیرنقدی تحویل مددجویان کمیته امداد می‌شود و مددجویانی که نیاز به سبد کالا دارند٬ هفته آینده بین نیازمندان توزیع خواهد شد که شامل بیش از 6 هزار سبد کالا می‌شود.

وی اظهار کرد: نیاز داریم که رسیدگی به فقرا به یک گفتمان تبدیل شود و انتظار داریم که اصحاب رسانه و خبرنگاران در این حوزه کمیته امداد را یاری کنند.

انتهای پیام/ح

توزیع 170 هزار پاکت نیکوکاری در مدارس استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.