مدیرکل امور مالیاتی استان فارس گفت: مودیان مالیاتی از طرح بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بهره مند می‌شوند.

بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیاتی در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محسن کاویانی مدیرکل امور مالیاتی استان فارس گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه‌ی فجر، مودیانی که اصل بدهی مالیاتی شان را تا پایان امسال پرداخت کنند بر اساس اختیاراتی که به معاونان و روسای اداره‌ی کل امور مالیاتی فارس تفویض شده از طرح بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بهره مند می‌شوند.

وی ادامه داد: فعالان اقتصادی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تمام اطلاعات مربوط به معاملات خود (خرید و فروش هرگونه کالا و خدمات من جمله انواع ارز) و اطلاعات هویتی، عملکردی و دارایی اشخاص شامل اطلاعات مالی، پولی و اعتباری، معاملاتی، سرمایه‌ای و ملکی اشخاص حقیقی و حقوقی را در اختیار سازمان امور مالیاتی کشور قرار دهند.

کاویانی از فعالان بازار ارز خواست، علاوه بر دریافت و کنترل مستندات معاملات خود (صورتحساب خرید و فروش) با صرافان، اسناد و مدارک مربوط به معامله را به اداره امور مالیاتی ارایه کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان فارس با بیان اینکه در بخش مالیات مستقیم شاهد تحقق ۷۵ درصدی تا پایان دی‌ماه ۹۶ بوده‌ایم، تصریح کرد: تا پایان دی، در بخش مالیات بر ارزش افزوده ۸۰ درصد و در مجموع ۷۷ درصد سهمیه‌ی مالیاتی فارس محقق شده است.

وی استفاده از مالیات برای فعالیت‌های عمرانی و توسعه‌ای و پرداخت حقوق کارکنان دولت را از هزینه کرد‌های مالیات در استان فارس اعلام کرد.
انتهای پیام/ر

بخشودگی جرایم مالیاتی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار