مدیرکل امور اقتصاد و دارایی فارس از کاهش ۲۸ درصدی درآمدجرائم رانندگی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بابک دایی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان فارس گفت: ۱۵۸ میلیارد ریال از درآمد عمومی استان در ۶ ماه نخست امسال از محل پرداخت خسارات و جرائم رانندگی بوده است که کاهش ۲۸ درصدی آن نسبت به مدت مشابه پارسال نوید بخش ارتقای فرهنگ ترافیک در استان است.

وی افزود: از مجموع ۹ هزار و ۱۱۱ میلیارد ریال درآمد عمومی استان در ۶ ماه نخست امسال، حدود ۱.۷ درصد این درآمد را رانندگان متخلف تامین کرده اند.

دایی ادامه داد: کاهش درآمد حاصل از جرائم رانندگی در ۶ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه پارسال حاصل ارتقای فرهنگ رانندگی در استان است.

وی اظهار کرد: از درآمد وصولی ۶ ماه نخست امسال در استان فارس، هشت هزار و ۳۴۷ میلیارد ریال درآمد مالیاتی است که نسبت به مدت مشابه پارسال از رشد ۹ درصدی برخوردار است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس با بیان اینکه درآمد‌های مالیاتی، ۹۲ درصد درآمد‌های عمومی استان را تشکیل می‌دهد، گفت: از درآمد مالیاتی یاد شده ۲ هزار و ۷۵۶ میلیارد ریال آن درآمد مالیات بر ارزش افزوده است.

دایی با بیان اینکه درآمد حاصل از خدمات و فروش کالا سهم ۵۴۰ میلیارد ریالی داشته است، بیان کرد: همچنین درآمد‌های متفرقه در ۶ ماهه اول امسال رقمی معادل ۲۲ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی فارس تصریح کرد: فارس تا پایان امسال باید درآمد زایی ۲۲ هزار و ۷۱۴ میلیارد ریالی از منابع مذکور داشته باشد که از این رقم ۱۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال آن درآمد مالیاتی است.
انتهای پیام/ر

کاهش درآمدجرائم رانندگی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار