گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید معصوم احمدی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهیدمعصوم احمدی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید؛

شهید معصوم احمدی در 16 اسفندماه 1347 در یک خانواده  مذهبی و پایبند به اصول دین  به دنیا آمد . تقریباً سه سال در آن مکان مقدس (جبهه) به تهذیب و تزکیه نفس پرداخت در عملیات والفجر 8 از ناحیه پا زخمی شد موقعی که در بیمارستان از جراحت وی پرسیدند سراغ همرزمانش را میگرفت و تمام فکر و خیالش در میان انها بود هنگامی که در بستر خوابیده بود مدام به چند تا عکس که از پیکر پاک و زخمی دو تا از همرزمان شهیدش که به اصرار خود در اختیارش گذاشته بودند نگاه میکرد و اشک می ریخت و می گفت : من چگونه میتوانم به روی خانواده این عزیزان نگاه کنم با اینکه هنوز زخم پایش بهبود نیافته بود دوباره به جبهه می رود و این بار در عملیات دشمن شکن کربلای 5 شرکت می نماید و به گفته یکی از دوستان ایشان زخمی می شود و هر چه اصرار می کنند به عقب بیاید قبول نمی کند و به بچه ها می گفت که شما به جلو من نباشید . سرانجام در اثر زیادی جراحات وارده به ندای حق لبیک گفت و به شهادت رسید.

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید معصوم احمدی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.