برخی منابع خبری گزارش دادند که «اشرف غنی»، رئیس جمهور افغانستان در حال تدارک مقدمات ورود فرزند حکمتیار به مجلس سنا است.

تلاش اشرف غنی برای ورود فرزند حکمتیار به مجلس سنابه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، برخی منابع خبری گزارش دادند که «اشرف غنی»، رئیس جمهور افغانستان در حال تدارک مقدمات ورود فرزند حکمتیار به مجلس سنا است.

بر اساس گزاشات، اشرف غنی با هدف تقویت پایه های حکومتی خود و نیز برخورداری بیشتر از پشتیبانی های مجلس سنا در نشستی که اخیرا با مسلم یار، رئیس مجلس سنا داشته، ضمن بررسی عملکرد سناتورهایی که مدت سناتوری آنها رو به اتمام بوده و موافقت با ادامه سناتوری برخی افراد متمایل به حکومت از او خواسته که پنج تن از سناتوران تقرّری که عملکرد ضعیفی دارند، را به او معرفی نموده تا افراد دیگری را به جایگزینی آنان تعین نماید.

اشرف غنی همچنین خواسته است که با خالی نمودن یکی از کرسی های موجود مجلس سنا زمینه ورود حبیب الرحمان، فرزند حکمتیار را به مجلس سنا فراهم نماید.

اسپوتنیک نوشت: مسلم یار در پاسخ به تقاضای غنی بیان داشته است که ورود فرزند حکمتیار به مجلس سنا زمینه ساز ایجاد اختلافات قومی خواهد شد و از رئیس جمهور درخواست نموده که از دنبال کردن این کار خودداری نماید.

یادآوری می کنیم که پیش از این نیز حکمتیار گفته بود حامیان او در انتخابات آینده مجلس نمایندگان افغانستان حضور پر رنگی خواهند داشت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار