طهرانیان از توسعه نظارت‌های الکترونیکی بر عملکرد مدارس غیر دولتی خبر داد.

توسعه نظارت های الکترونیکی بر عملکرد مدارس غیردولتیبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تکریم حسن مسعودی مدیرکل مدارس غیردولتی و معارفه مجید تورانیان به عنوان مدیرکل مدارس غیردولتی صبح امروز در محل سازمان مشارکت های مردمی برگزار شد.

در این مراسم طهرانیان گفت: در سازمان فنی و حرفه ای به عنوان یک مرجع تولید کار و از این به بعد هم در سازمان مشارکت‌ها جهت توسعه و طرح ریزی برای امور در آموزش و پرورش اقدام می کنیم.

مدیر کل مدارس غیردولتی بیان کرد: در قالب کارگروه‌ طرح‌هایی در نظر گرفته شده و ساختار اداری باید تغییر کند، چرا که ساختار سازمانی با انتظارات موجود نسبت به مدارس تناسب ندارد.

طهرانیان با اشاره به اینکه اغلب پست ها در اداره کل نظارتی است، گفت : بحث طرح و برنامه و وجود همکارانی برای اجرای این طرح مهم است و در حوزه توسعه باید برنامه اداره کل مشخص شود.

ضرورت توجه مدارس غیردولتی به کیفیت بخشی

وی ادامه داد: کیفیت بخشی یکی دیگر از مهم ترین مواردی است که باید مدارس غیردولتی به آن توجه داشته باشند و در این حوزه برنامه هایی با رویکرد معلمان و برگزاری جشنواره هایی جهت کیفیت بخشی در برنامه ها خواهیم داشت.

مدیر کل مدارس غیردولتی بیان کرد: بحث مهارت آموزی که مطالبه اصلی مقام معظم رهبری و دست اندرکاران نظام است باید به شیوه کارآمد دنبال شود.

وی عنوان کرد: نظارت، مسئله ای است که جامعه در این حوزه توجه بسیاری دارد و قرار بر این است که در حوزه نظارت برنامه‌های الکترونیکی داشته باشیم تا فرآیند کارآمدتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.