رئیس کل دادگستری فارس گفت: اجرای احکام مسدود کردن چاه‌های غیر مجاز باید به سرعت اجرایی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازشیراز؛ علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به اجرای سریع احکام مسدود شدن چاه‌های غیرمجاز استان در ششمین نشست شورای پیشگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی گفت: موضوع بحران آب در استان فارس موضوعی فراتر از کمبود آب و در حال تبدیل شدن به موضوعی امنیتی و حیاتی است.

وی با بیان این که اگر وضع خشکسالی و برداشت‌های غیرمجاز به همین روند ادامه یابد افزود:باید برخی مناطق مسکونی به خصوص در جنوب و شرق استان تخلیه شود.

القاصی مهر درخصوص مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز نسبت به اهداف تعیین شده امسال تصریح کرد: لازم است مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز تا پایان امسال با سرعت بیشتری پیگیری، اجرا و اهداف تعیین شده در این خصوص محقق شود.

رئیس کل دادگستری فارس بر اجرای احکام مسدود شدن چاه‌ها با اقدام عاجل ارگان متولی یعنی آب منطقه‌ای استان و همراهی نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم تاکید کرد و ادامه داد: هیچ بهانه‌ای نباید اجرای احکامی را که منفعت عمومی مردم استان در گرو آن است تاخیر داشته باشد.

وی بر اجرای دقیق طرح صیانت از منابع آب که با همکاری شرکت آب منطقه‌ای استان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهیه و تدوین شده است، تاکید و اضافه کرد: از خصوصیات این طرح همه جانبه نگری و پیش بینی وظایف برای ارگان‌های ذی صلاح در امر مدیریت آب است که می‌تواند ضمن هدفمند کردن و هماهنگی اقدامات زمینه کاهش آسیب‌ها در این حوزه را فراهم کند.
انتهای پیام/ت

اجرایی شدن مسدود کردن چاه‌های غیر مجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.