شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با دکتر رئوف مدیرکل صداوسیمای فارس دیدار کردند.

مدیرکل صداوسیمای فارس در این دیدار گفت: شهرداری‌ها در خط مقدم خدمات رسانی به مردم هستند و عملکرد شهرداری از نظر مردم مهم است و هرچه شهرداری در خدمت رسانی به مردم بهتر عمل کند میزان اعتماد به حاکمیت افزایش می‌یابد.

امیر رئوف با بیان اینکه مردم از خدمات شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز رضایت نسبی دارند افزود: با توجه به گسترش شهر و افزایش سطح انتظارات نیاز است شهرداری با برنامه ریزی و خلاقیت و نوآوری زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم را فراهم کند.

مدیرکل صداوسیمای فارس ادامه داد: هر چه ارتباط و تعامل شهرداری و رسانه، سازنده و مطلوب باشد احساس اعتماد عمومی نسبت به عملکرد مسئولان شهری افزایش می‌یابد.

رئوف گفت: در دوره جدید مدیریت در صداوسیمای فارس بنای کار بر هم افزایی و به اشتراک گذاشتن ظرفیت‌ها با همه مجموعه‌ها از جمله شهرداری و شورای اسلامی شهر است تا اثربخشی و بهره وری افزایش یابد.

او افزود: هم گرایی و هم افزایی و رویکرد قرارگاهی موجب پیشرفت و توسعه شهر شیراز می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای فارس با بیان اینکه شهر شیراز ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد که با روحیه جهادی و هم افزایی می‌توان اتفاقات خوبی را در این شهر رقم زد افزود: شنیده شدن صدای واحد از مجموعه مدیریت شهری، اخلاص در کار و حرکت حول محور منافع شهر زمینه ساز پیشرفت شهر و رضایت شهروندان است.

رئوف ادامه داد: صداوسیما به عنوان نماینده افکار عمومی برای پیشرفت شهر باید مطالبات مردم را به سمع و نظر مسئولان شهرداری و شورای شهر برساند و اگر بخواهیم شهر توسعه یابد باید با نقد سازنده و منصفانه بدون تخریب و سیاه نمایی، نواقص و کمبود‌ها را مطرح و برای رفع آنها تلاش کرد.

مدیرکل صداوسیمای فارس تاکید کرد صداوسیما پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است و باید بستر برای شنیده شدن صدای مردم از عملکرد مدیریت شهری فراهم شود.

رئوف افزود: شهر شیراز باید در ابعاد ملی و بین المللی بیش از گذشته مطرح و نگاه‌ها را به سوی خود متوجه کند که نیازمند اقدام و عمل جهادی است.

مدیرکل صداوسیمای فارس گفت: در حوزه اطلاع رسانی نیازمند مجاهدت و تلاش بیشتر هستیم و باید پروژه‌های شهرداری هنرمندانه به مردم معرفی شود.

او افزود: اطلاع رسانی تنها برنامه سازی گفتگو محور نیست بلکه باید با تهیه بسته‌های تاثیرگذار در قالب‌های مختلف برنامه سازی، خدمات و اقدامات را بخوبی برای مردم تبیین کرد و با ابزار هنر خدمات نظام را برای مردم تبیین کرد.

رئوف ادامه داد: حوزه‌های تولید پیام در صداوسیمای استان فارس آماده اند تا یاری گر تمام دستگاه‌ها از جمله مجموعه مدیریت شهری شیراز باشند و شهرداری را در زمینه‌های خدمات رسانی اجتماعی، حقوق شهروندی و ارتقای فرهنگ شهروندی کمک کنند.

مدیرکل صداوسیمای فارس افزود: امروز شهرداری نیازمند درانداختن طرحی نو در جذب سرمایه گذار است تا پیشرفت شهر سرعت گیرد و پروژه‌های معطل مانده با سرعت بیشتری به سرانجام برسد که این مهم با همکاری رسانه ملی و گفتمان سازی میسر است.

ذائقه سازی و داشتن نگاه نوآورانه و خلاقانه به سومین حرم اهل بیت، پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن، استفاده بهینه از ظرفیت‌های بی نظیر شهر، تحول در رویکرد، محتوا و ساز وکار در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خدمات و اقدامات شهرداری از دیگر مواردی بود که مدیرکل صداوسیمای فارس در جمع شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز مطرح کرد.

شهردار شیراز هم ضمن قدردانی از تلاش‌های صداوسیمای فارس در همکاری با شهرداری انتصاب آقای رئوف را به سمت مدیرکل صداوسیمای فارس شایسته و به جا توصیف کرد و از اینکه پس از مدت‌ها مدیری بومی سکان هدایت بزرگترین نهاد فرهنگی استان فارس را به دست می‌گیرد ابراز خوشحالی و خرسندی کرد.

شهردار شیراز با ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در دوره ششم، کار شبانه روزی، جهادی و بسیجی وار و برنامه محور بودن را از ویژگی‌های این دوره برشمرد و افزود: ارتقای سرمایه اجتماعی به کمک صداوسیما، کار مدیریت شهری را آسانتر می‌کند و بهترین جایی که مطالبات مردم به گوش مسئولان شهرداری می‌رسد از طریق صداوسیماست که باید این همکاری‌ها و تعامل بین صداوسیمای فارس و مجموعه مدیریت شهری افزایش یابد.

شهردار شیراز با بیان اینکه نیم درصد بودجه شهرداری اختصاص به تبلیغات و اطلاع رسانی دارد که صداوسیمای فارس در این زمینه می‌تواند نقش محوری خود را ایفا کند.

سید ابراهیم حسینی رییس شورای اسلامی شهر شیراز هم ضمن تبریک انتصاب آقای رئوف به مدیرکل صداوسیمای فارس هدایت و همراه کردن افکار عمومی را کار تخصصی صداوسیما برشمرد و خواستار کمک صداوسیمای استان در امید آفرینی و گفتمان سازی در تمامی زمینه ها بویژه در تبدیل شهر شیراز به حرم شهر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار