آیین تکریم و معارفه مدیران کل صداوسیمای فارس سه شنبه ۲۳ مرداد در سالن شهید رکنی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دکتر عابدینی معاون امور استان‌های رسانه ملی و مقامات استانی و نظامی و انتظامی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی فارس برگزار شد آقای امیر رئوف به عنوان مدیرکل صداوسیمای فارس معرفی شد.

معاون امور استان‌های رسانه ملی در این مراسم با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف رسانه ملی در دوران تحول جهاد تبیین است گفت جهاد تبیین استمرار جهاد میدان است و رسانه ملی با تولید محتوای فاخر تلاش می‌کند دراین مسیر گام بردارد.

عابدینی با بیان اینکه سازمان صداوسیما تلاش کرده است زیرساخت‌های فنی مراکز استان‌ها را تقویت کند و بهترین خدمات را به مخاطبان دهد افزود: طرح جدید نرم افزاری تبدیل همزمان تصاویر از اس دی به اچ دی و اف و واحد سیار تصویر اچ دی مرکز فارس از دو طرحی بود که در این راستا امروز در صداوسیمای فارس به بهره برداری رسید.

معاون امور استان‌های رسانه ملی با اشاره به اینکه این طرح‌ها از صفر تا صد به همت مهندسان و متخصصان و کارشناسان فنی صداوسیمای فارس طراحی و راه اندازی شده است ابراز امیدواری کرد این طرح‌ها در مرکز فارس به عنوان الگو و نمونه به تهران و سایر مراکز گسترش یابد.

او جذب نیرو‌های نخبه، در اختیار قراردادن آنتن رسانه ملی به مراکز استان‌ها روزانه به مدت ۱۰ ساعت، برنامه ریزی برای تبیین برنامه هفتم پیشرفت کشور را ازدیگر اقدامات رسانه ملی برشمرد.

عابدینی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات دکتر پهلوانیان مدیرکل سابق صداوسیمای فارس، او را فردی حرفه‌ای، اخلاق مدار و دارای سجایای اخلاقی توصیف کرد.

ا و افزود: پهلوانیان در جای دیگری که سازمان صداوسیما نیاز دارد فعالیت خواهند کرد و حدود دو سالی که تصدی مدیرکلی صداوسیمای فارس را برعهده داشت توانست با خلاقیت و کار حرفه‌ای مرکز فارس را به جلو ببرد و ابراز امیدواری کرد راهبرد‌ها و کار‌های دکتر پهلوانیان در صداوسیمای فارس تقویت و ادامه یابد.

معاون امور استان‌های رسانه ملی دکتر رئوف را مدیری حرفه‌ای، اخلاق مدار، آشنا به استان فارس توصیف کرد و گفت: ۶ سال مدیرکلی استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون سیمای فارس از جمله سوابق ارزشمند این مدیر با تجربه است و امیدواریم در دوران جدید صداوسیمای فارس ماموریت‌ها و رسالت‌های خود را با قدرت ادامه دهد.

عابدینی از مسئولان استان خواست با هم افزایی، پویایی و نگاه رو به پیشرفت استان، صداوسیمای فارس را در انجام امور محوله یاری کنند.

مدیرکل سابق صداوسیمای فارس هم در این مراسم ضمن قدردانی از مسئولان و همکاران صداوسیمای فارس، دوران مدیریتی حدود دو ساله خود در این استان را بسیار مسرت بخش و پرکار و پرتراکم خواند و افزود: کارکنان فارس همکارانی پرتلاش، پرافتخار، مهربان و مهرورز هستند و در حوادث سال ۱۴۰۱، حمله تروریستی به حرم شاهچراغ و برگزاری چهار انتخابات ارزشمند تلاش مخلصانه و مومنانه‌ای از سوی آنها انجام شد.

پهلوانیان امضا تفاهم نامه ارزشمند با استانداری فارس، افتتاح طرح‌های فنی بی نظیر در مرکز فارس، پخش زنده انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۲۷ نقطه استان و پخش زنده عزاداری‌های محرم از ۷۰ نقطه استان را نقطه عطف تلاش همکاران در دوران مسئولیت خود در صداوسیمای فارس برشمرد.

مدیرکل سابق صداوسیمای فارس برای آقای رئوف که وی را فرزند برومند استان فارس و رسانه توصیف کرد آرزوی موفقیت کرد.

مدیرکل صداوسیمای فارس هم با قدردانی از همه حاضران در جلسه گفت: در دوره جدید سازمان صداوسیما براساس آسیب شناسی عملکرد سازمان سندو تحول رسانه ملی تدوین و ابلاغ شد و مورد تایید رهبر معظم انقلاب قرار گرفت که این سند باید مبنای همه برنامه ریزی‌ها و حرکت بر مدار تحول باشد.

امیر رئوف هویت محوری، عدالت گستری و شتاب دهی به پیشرفت را از مولفه‌های سند تحول صداوسیما بیان کرد و گفت: استان فارس با نیروی انسانی در قله، ظرفیت‌های فکری و نرم افزاری شخصیت‌ها، علما، دانشمندان، عالمان و فرهیختگان و اقوام و طوایف و ظرفیت‌های بی نظیر طبیعی و اقتصادی و فرهنگی و هنری و سیاسی می‌تواند نقش تاثیرگذار، ممتاز و برجسته خود را در تحولات ملی و بین المللی ایفا کند.

مدیرکل صداوسیمای فارس توجه به فرهنگ ایثار و شهادت، تشریک مساعی و بهره گیری از ظرفیت نخبگان و نیرو‌های برنامه ساز و حرفه‌ای و استفاده از ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی در راستای تولید پیام فاخر و ارتقای کیفیت تولیدات رسانه‌ای را از دیگر برنامه‌های خود در صداوسیمای فارس برشمرد و استفاده حداکثری از این ظرفیت‌ها برای تولید محتوای فاخر را ضروری دانست.

امیر رئوف با بیان اینکه استان فارس نقش کانونی و ممتاز در کشور دارد و موتور محرک در تمدن نوین اسلامی خواهد بود استفاده از ظرفیت‌های مردمی فرهنگی هنری و رسانه‌ای، استفاد از قابلیت‌های بی نظیر و ارزشمند مردمی و نهاد‌های حاکمیتی در فارس را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد.

اعطای حکم خادمیاری آستان مقدس امام رضا علیه السلام به مدیران کل سابق و جدید صداوسیمای فارس از سوی نماینده آستان قدس رضوی در استان فارس از دیگر برنامه‌های آیین تکریم و معارفه مدیران کل صداوسیمای فارس بود.

در ابتدای این مراسم دکتر ایمانیه استاندار فارس خواستار حمایت‌های مادی و معنوی بیشتر از صداوسیمای فارس شد و از تلاش‌ها و خدمات صداوسیمای فارس در توسعه و پیشرفت استان فارس قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار