مدیر مخابرات منطقه فارس در خصوص اختلال ایجاد شده در تلفن‌های همراه طی روز‌های گذشته، گفت: علت عمده این اختلال ار سرویس خارج شدن سایت‌های تلفن همراه در نتیجه گرمای هوا و قطع برق است.

فرشید ایزدی در نشست خبری از اجرای ۱۰ هزار کیلومتر فیبر نوری از ابتدای شروع این طرح در استان فارس تا کنون خبر داد.

او ادامه داد: از این میزان حدود ۳ هزار کیلومتر درون شهری، ۳ هزار کیلومتر بین شهری و ۴ هزار کیلومتر روستایی است.

مدیر مخابرات منطقه فارس خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۰ هزار کیلومتر فیبرنوری اجرا شده در استان، ۵۰ درصد مربوط به کلانشهر شیراز است.

ایزدی اضافه کرد: بیشترین مشترکان فیبرنوری سهم بخش خانگی و کمتر از ۱۰۰۰ مشترک مربوط به سازمان‌ها و ارگان‌ها است.

او همچنین ضمن تاکید برای سرعت بخشیدن به روند اجرای فیبر نوری در فارس خاطرنشان کرد: برخی عوامل روند توسعه را کند کرد‌ه‌اند که از جمله آنها بحث کمبود منابع مالی است که در این راستا تلاش کردیم این کمبود را از محل اجرای طرح نجما (فروش ملک) تامین کنیم.

مدیر مخابرات منطقه فارس ابراز امیدواری کرد که در ماه‌های آینده شاهد سرعت گرفتن اجرای این طرح باشیم.

ایزدی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: برای آن دسته از مشترکانی که به دلیل سرقت کابل مخابرات دچار مشکل می‌شوند در صورت تمایل امکان ایجاد خط فیبرنوری برای آنها فراهم شده است.

او در خصوص تفاوت خطوط فیبرنوری با خطوط ساده مخابراتی نیز عنوان کرد: سرعت اینترنت و کیفیت ارتباط در شبکه فیبرنوری پایه بسیار مطلوب‌تر ار سیستم‌های موجود است به گونه‌ای که مشترک امکان برخورداری از سرعت ۵۰ تا ۳۰۰ مگابایت را با استفاده از امکانات فیبرنوری خواهد داشت.

مدیر مخابرات منطقه فارس در خصوص اختلال ایجاد شده در تلفن‌های همراه طی روز‌های گذشته نیز خاطرنشان کرد: علت عمده این اختلال ار سرویس خارج شدن سایت‌های تلفن همراه در نتیجه گرمای هوا و قطع برق است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار