رئیس اجرائی حکومت وحدت ملی در نشست «راهبرد عملیات های ویژه» در واشنگتن گفت: انتخابات آیندۀ افغانستان باید به گونۀ درست و بهتر از انتخابات‎های پیشین برگزار شود.

تاکید عبدالله بر برگزاری انتخابات شفاف در افغانستانبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «عبدالله عبدالله»، رئیس اجرائی حکومت وحدت ملی در نشست «راهبرد عملیات های ویژه» در واشنگتن گفت: انتخابات آیندۀ افغانستان باید به گونۀ درست و بهتر از انتخابات‎های پیشین برگزار شود.

رئیس اجرائی در این نشست، انتخابات را برای ثبات افغانستان یک ضرورت خواند و تأکید کرد که حکومت وحدت ملی و کمیسیون مستقل انتخابات می کوشند تا اعتماد مردم را به دست آورند.

وی در این باره گفت: «انتخابات های آینده، باید از انتخابات گذشته بهتر باشند و خواهند بود. زیرا ما انتخابات را بنیاد ثبات و رفاه مردم می دانیم.»

وی افزود: «کسانی که می خواهند از خشونت دست بردارند و به روند صلح بپیوندند، باید درِ صلح به روی آنان باز باشد. این پیام ما بوده است. پیام صلح، با تصمیم ما برای ادامه پیکار با تروریسم، در تناقض نیست.»

عبدالله در سفر به ایالات متحده با جیمز متیس، وزیر دفاع ایالات متحده و جنرال مک ماستر، مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ نیز دیدار کرده است.

رئیس اجرائی روز دوشنبه به هدف آنچه گفتگو روی وضعیت افغانستان عنوان شده است، به آمریکا رفت. وی قرار است فردا به کانادا نیز برود و با مقام های ارشد این کشور، روی موضوع یاد شده گفتگو کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.