به همت مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری كتاب «تالار پذیرایی پایتخت» نوشته محمد علی گودینی شنبه (1 بهمن ماه) ساعت 15:30 در سالن شماره 2 تالار اندیشه حوزه هنری مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری این جلسه ادبی با حضور نویسنده كتاب محمد علی گودینی و منتقدان فیروز زنوزی جلالی (مسئول جلسه)، كامران پارسی نژاد و محمد محمودی نورآباد برپا خواهد شد.
رمان « تالار پذیرایی پایتخت» در دومین جشنواره داستان انقلاب از سوی داوران به عنوان داستان برتر انتخاب شد و در سال 88 برای نخستین بار از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شد.
این داستان به وقایع 6 بهمن ماه 1341، انقلاب سفید و ماجرای تقسیم اراضی در رژیم شاهنشاهی اشاره دارد و پرداختی است به زمینه های شكل گیری انقلاب اسلامی در آن دوران.
گودینی در «تالار پذیرایی پایتخت» در قالب داستانی به وضعیت خانواده های روستایی و زمینه های مهاجرت آنان به شهرها بعد از انقلاب سفید پرداخته است.
محمد علی گودینی متولد 1335 در كنگاور است و كتاب های «سیلاب»، «لبخند تلخ»، «دستی بر آسمان» و «روز سی و چهارم» بخشی از آثار اوست.
نقد و بررسی كتاب «تالار پذیرایی پایتخت» به همت دفتر كارگاه قصه و رمان مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری روز شنبه (1 بهمن ماه) ساعت 15:30 در سالن شماره 2 تالار اندیشه واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود و حضور برای عموم علاقمندان در این جلسه آزاد است./ي2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار